Strona 1 z 1
Podwyższenie zawieszenia w MkI
: pn lip 11, 2005 22:28
autor: haqb
Witam, mam zamiar zwiekszyc prześwit w MkI i w związku z tym moje pytanie jak najlepiej tego dokonac? Chciałbym zwiększyc na tyle, na ile jest to możliwe. No, powiedzmy że tak do 50 cm. Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.
: wt lip 12, 2005 00:45
autor: daaroo
z 50 cm do góry to napewno nie dua Ci sie podnieść
: wt lip 12, 2005 08:24
autor: TAZ
Zawsze n9ieco pomogą springi z audi 80 b3.
: wt lip 12, 2005 13:20
autor: haqb
Hmm... w takim razie moje pytanie jak to rozwiazano w autach, które czasem widuje sie na ulicach, a które są dośc wysoko podniesione (mniej więcej próg na wysokości kolana). Co prawda nie widziałem tak zrobionej "jedynki", ale Mk II i III. Czy to wymaga już konkretniejszej ingerencji w zawieszenie niz tylko wymiana sprężyn?
: wt lip 12, 2005 13:26
autor: Smaczny
haqb pisze:Hmm... w takim razie moje pytanie jak to rozwiazano w autach, które czasem widuje sie na ulicach, a które są dośc wysoko podniesione (mniej więcej próg na wysokości kolana). Co prawda nie widziałem tak zrobionej "jedynki", ale Mk II i III. Czy to wymaga już konkretniejszej ingerencji w zawieszenie niz tylko wymiana sprężyn?
Ciekawe co by pasowało z zawieszenia golfa country...
: wt lip 12, 2005 13:28
autor: sq8bwh
haqb pisze:Hmm... w takim razie moje pytanie jak to rozwiazano w autach, które czasem widuje sie na ulicach, a które są dośc wysoko podniesione (mniej więcej próg na wysokości kolana). Co prawda nie widziałem tak zrobionej "jedynki", ale Mk II i III. Czy to wymaga już konkretniejszej ingerencji w zawieszenie niz tylko wymiana sprężyn?
Jak MK II to mógł to być Country na ramie 4x4 (ale tylko do przodu bo do tyłu to na przód tylko)
: czw lip 14, 2005 22:49
autor: haqb
No to tak jak się spodziewałem, niewiele wystrugam. Jedyna rzecz która mi pozostaje to wymiana springów.