Podwyższenie zawieszenia w MkI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

haqb

Podwyższenie zawieszenia w MkI

Post autor: haqb » pn lip 11, 2005 22:28

Witam, mam zamiar zwiekszyc prześwit w MkI i w związku z tym moje pytanie jak najlepiej tego dokonac? Chciałbym zwiększyc na tyle, na ile jest to możliwe. No, powiedzmy że tak do 50 cm. Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt lip 12, 2005 00:45

z 50 cm do góry to napewno nie dua Ci sie podnieść



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt lip 12, 2005 08:24

Zawsze n9ieco pomogą springi z audi 80 b3.



haqb

Post autor: haqb » wt lip 12, 2005 13:20

Hmm... w takim razie moje pytanie jak to rozwiazano w autach, które czasem widuje sie na ulicach, a które są dośc wysoko podniesione (mniej więcej próg na wysokości kolana). Co prawda nie widziałem tak zrobionej "jedynki", ale Mk II i III. Czy to wymaga już konkretniejszej ingerencji w zawieszenie niz tylko wymiana sprężyn?



Awatar użytkownika
Smaczny
Forum Master
Forum Master
Posty: 1007
Rejestracja: czw sty 06, 2005 20:15
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: Smaczny » wt lip 12, 2005 13:26

haqb pisze:Hmm... w takim razie moje pytanie jak to rozwiazano w autach, które czasem widuje sie na ulicach, a które są dośc wysoko podniesione (mniej więcej próg na wysokości kolana). Co prawda nie widziałem tak zrobionej "jedynki", ale Mk II i III. Czy to wymaga już konkretniejszej ingerencji w zawieszenie niz tylko wymiana sprężyn?
Ciekawe co by pasowało z zawieszenia golfa country...


FORD
Fix Or Repair Daily

Awatar użytkownika
sq8bwh
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 09:33
Lokalizacja: ............................................

Post autor: sq8bwh » wt lip 12, 2005 13:28

haqb pisze:Hmm... w takim razie moje pytanie jak to rozwiazano w autach, które czasem widuje sie na ulicach, a które są dośc wysoko podniesione (mniej więcej próg na wysokości kolana). Co prawda nie widziałem tak zrobionej "jedynki", ale Mk II i III. Czy to wymaga już konkretniejszej ingerencji w zawieszenie niz tylko wymiana sprężyn?
Jak MK II to mógł to być Country na ramie 4x4 (ale tylko do przodu bo do tyłu to na przód tylko)



haqb

Post autor: haqb » czw lip 14, 2005 22:49

No to tak jak się spodziewałem, niewiele wystrugam. Jedyna rzecz która mi pozostaje to wymiana springów.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 170 gości