Podwyższenie zawieszenia w MkI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Podwyższenie zawieszenia w MkI
Witam, mam zamiar zwiekszyc prześwit w MkI i w związku z tym moje pytanie jak najlepiej tego dokonac? Chciałbym zwiększyc na tyle, na ile jest to możliwe. No, powiedzmy że tak do 50 cm. Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.
Hmm... w takim razie moje pytanie jak to rozwiazano w autach, które czasem widuje sie na ulicach, a które są dośc wysoko podniesione (mniej więcej próg na wysokości kolana). Co prawda nie widziałem tak zrobionej "jedynki", ale Mk II i III. Czy to wymaga już konkretniejszej ingerencji w zawieszenie niz tylko wymiana sprężyn?
Ciekawe co by pasowało z zawieszenia golfa country...haqb pisze:Hmm... w takim razie moje pytanie jak to rozwiazano w autach, które czasem widuje sie na ulicach, a które są dośc wysoko podniesione (mniej więcej próg na wysokości kolana). Co prawda nie widziałem tak zrobionej "jedynki", ale Mk II i III. Czy to wymaga już konkretniejszej ingerencji w zawieszenie niz tylko wymiana sprężyn?
FORD
Fix Or Repair Daily
Fix Or Repair Daily
- sq8bwh
- Ma gadane
- Posty: 201
- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 09:33
- Lokalizacja: ............................................
Jak MK II to mógł to być Country na ramie 4x4 (ale tylko do przodu bo do tyłu to na przód tylko)haqb pisze:Hmm... w takim razie moje pytanie jak to rozwiazano w autach, które czasem widuje sie na ulicach, a które są dośc wysoko podniesione (mniej więcej próg na wysokości kolana). Co prawda nie widziałem tak zrobionej "jedynki", ale Mk II i III. Czy to wymaga już konkretniejszej ingerencji w zawieszenie niz tylko wymiana sprężyn?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 170 gości