poduszka silnika
: pn wrz 08, 2008 21:59
witam.zabieram sie do wymiany poduszki pod silniekiem tej z tylu za kolektorem dolotowym co jest i teraz pytanie czemu tak trudno odkrecic ta srube od niej???moze jest lewy gwint czy jak??
no jutro bede probowal z potęzniejszym zestawem kluczy nasadkowych bo ten co mialem to sie wyginaly i nic nie dalo rady.GMS pisze:Gwint jest napewno prawy a sruba pewnie zardzewiala proponuje uzyc porzadnego klucza i sily.
pozdrawiam
pomysł jest dobry tylko dość trudny, robiłem to sam. Dostęp do tych śrob od łap jest do kitu, trzeba trochę manerwować lewarkiem z podnoszeniem i obniżaniem auta przy podpartym silniku - zorientujesz się jak zaczniesz. Ja to robiłem właśnie w sytuacji jak śróba mi się w poduszce okręciła, a nie miałem narzędzia wtedy żeby ją ciachnąć.Lolek1333 pisze:ale to chyba niej est za dobry pomysł co nie??
jakby sie wyrwała to niepowinna wyjść do góry razem z częscią poduszki?Paweł Marek pisze:jak się śróba wyrwała to sobie możesz kręcić do woli, a ona się kręci w środku poduszki. Bierz szlifierkę i ciachnij jej głowę
jasne, ale coś od spodu z tej śróby i poduszki zostało i tak musiałem ciąć, poza tym nie umiałem wtedy poszedłem na okołoCSR_GTI pisze:jakby sie wyrwała to niepowinna wyjść do góry razem z częscią poduszki?
Masz silnik 1.4 AEX? Jeżeli tak, to na dramo to wymieniałeś, bo wibracje będę odczuwalne w aucie ZAWSZE. Przyzwyczaj się do tego. Silniki AEX i AEE tak właśnie mają.Lolek1333 pisze:srube nie odkrecilem niestety ale ja ukrecilem reszta zostala w poduszce no ale nowa juz zalozona jest poducha i powiem ze chyba za duzo sie nie zmienilo nadal czuc w kabinie jak chodzi silnik celn ie osiągniety
Ja też wymieniłem kiedyś tę poduszkę co Ty i nic to nie dało. Co do kierownicy to mam to samoLolek1333 pisze:tamta poduszka latala i na boki i dogury przy lekkim ruchem silnika wiec jednak trzeba bylo wymienic ja no ale cos jak tak te typy maja to juz nie bede szukal dalej i pakowal kasy w bloto.teraz znowu drzy mi kierownica na lozysku