Strona 1 z 2

poduszka silnika

: pn wrz 08, 2008 21:59
autor: Lolek1333
witam.zabieram sie do wymiany poduszki pod silniekiem tej z tylu za kolektorem dolotowym co jest i teraz pytanie czemu tak trudno odkrecic ta srube od niej???moze jest lewy gwint czy jak??

: pn wrz 08, 2008 22:06
autor: GMS
Gwint jest napewno prawy a sruba pewnie zardzewiala proponuje uzyc porzadnego klucza i sily.
pozdrawiam

: pn wrz 08, 2008 22:08
autor: Paweł Marek
jak się śróba wyrwała to sobie możesz kręcić do woli, a ona się kręci w środku poduszki. Bierz szlifierkę i ciachnij jej głowę

: pn wrz 08, 2008 22:26
autor: Lolek1333
GMS pisze:Gwint jest napewno prawy a sruba pewnie zardzewiala proponuje uzyc porzadnego klucza i sily.
pozdrawiam
no jutro bede probowal z potęzniejszym zestawem kluczy nasadkowych bo ten co mialem to sie wyginaly i nic nie dalo rady.
a co do krecenia sie sruby to sie nei kreci stoi w miejscu jak zaspawana ani drgnie myslalem ja odkrecic z cała łapa ta poduszke ale to chyba niej est za dobry pomysł co nie??

: pn wrz 08, 2008 22:32
autor: Paweł Marek
Lolek1333 pisze:ale to chyba niej est za dobry pomysł co nie??
pomysł jest dobry tylko dość trudny, robiłem to sam. Dostęp do tych śrob od łap jest do kitu, trzeba trochę manerwować lewarkiem z podnoszeniem i obniżaniem auta przy podpartym silniku - zorientujesz się jak zaczniesz. Ja to robiłem właśnie w sytuacji jak śróba mi się w poduszce okręciła, a nie miałem narzędzia wtedy żeby ją ciachnąć.

: pn wrz 08, 2008 22:38
autor: CSR_GTI
Paweł Marek pisze:jak się śróba wyrwała to sobie możesz kręcić do woli, a ona się kręci w środku poduszki. Bierz szlifierkę i ciachnij jej głowę
jakby sie wyrwała to niepowinna wyjść do góry razem z częscią poduszki?

Faktem jest ze te śruby z reguły początkowo idą ciut ciężko - sam kiedys zje..łem klucza odkrecając przednią poduche. Psiknij coś na tą śrube - WD40 czy cos.

: pn wrz 08, 2008 22:43
autor: Paweł Marek
CSR_GTI pisze:jakby sie wyrwała to niepowinna wyjść do góry razem z częscią poduszki?
jasne, ale coś od spodu z tej śróby i poduszki zostało i tak musiałem ciąć, poza tym nie umiałem wtedy poszedłem na około :)

: wt wrz 09, 2008 14:56
autor: Lolek1333
srube nie odkrecilem niestety ale ja ukrecilem reszta zostala w poduszce :( no ale nowa juz zalozona jest poducha i powiem ze chyba za duzo sie nie zmienilo nadal czuc w kabinie jak chodzi silnik :( celn ie osiągniety

: wt wrz 09, 2008 14:59
autor: wolfzan
Lolek1333 pisze:srube nie odkrecilem niestety ale ja ukrecilem reszta zostala w poduszce :( no ale nowa juz zalozona jest poducha i powiem ze chyba za duzo sie nie zmienilo nadal czuc w kabinie jak chodzi silnik :( celn ie osiągniety
Masz silnik 1.4 AEX? Jeżeli tak, to na dramo to wymieniałeś, bo wibracje będę odczuwalne w aucie ZAWSZE. Przyzwyczaj się do tego. Silniki AEX i AEE tak właśnie mają.

: wt wrz 09, 2008 15:03
autor: Lolek1333
tamta poduszka latala i na boki i dogury przy lekkim ruchem silnika wiec jednak trzeba bylo wymienic ja no ale cos jak tak te typy maja to juz nie bede szukal dalej i pakowal kasy w bloto.teraz znowu drzy mi kierownica na lozysku :goof:

: wt wrz 09, 2008 15:04
autor: wolfzan
Lolek1333 pisze:tamta poduszka latala i na boki i dogury przy lekkim ruchem silnika wiec jednak trzeba bylo wymienic ja no ale cos jak tak te typy maja to juz nie bede szukal dalej i pakowal kasy w bloto.teraz znowu drzy mi kierownica na lozysku :goof:
Ja też wymieniłem kiedyś tę poduszkę co Ty i nic to nie dało. Co do kierownicy to mam to samo :grin:

: wt wrz 09, 2008 15:05
autor: Lolek1333
a nie wiesz drogie takie lozysko jest??

: wt wrz 09, 2008 15:06
autor: wolfzan
Nie mam pojęcia, nie robiłem tego jeszcze.

: wt wrz 09, 2008 15:16
autor: Lolek1333
ja tez nie robilem ale z czasem i to mysle zrobic tylko ciekawi mnie czy te lozysko to jest z czyms czy samo lozysko sie wymienia?