Strona 1 z 1

wzrost mocy silnika 1.6

: pn wrz 08, 2008 21:15
autor: mati68r
witam mam pytanie,czy istnieje sposób na zwiększenie mocy tego silnika,wiadomo cudów się nie osiągnie ale zadowolony bym był między 15-30km ,jeżeli jest możliwość założenia chipa to też biorę pod uwagę dzięki za ewentualną pomoc i pozdrawiam

Re: wzrost mocy silnika 1.6

: pn wrz 08, 2008 21:47
autor: PinkFloyd
mati68r pisze:witam mam pytanie,czy istnieje sposób na zwiększenie mocy tego silnika,wiadomo cudów się nie osiągnie ale zadowolony bym był między 15-30km ,jeżeli jest możliwość założenia chipa to też biorę pod uwagę dzięki za ewentualną pomoc i pozdrawiam
Dobre :rotfl: 15-30 KM z wolnossacego silnika nie osiagniesz takich wartosci niskim nakłądem pracy , typowy chip do silnika wolnossacego polega na tym ze silnik pracuje tak samo jak na ssaniu, zyskasz 2-5KM i wiekrze spalanie :grin: Pozostaje zmiana silnika na wiekrzy lub TDI albo montarz doładowania albo profesionalan obróbka głowicy, wałka- ale wtedy tracisz na elastycznosci kosztem leprzego wkrecania sie na obroty, ale i tak mozesz zyskac wtedy max 10-15KM. Kup TDI lub 1.8T wtedy chip daje efekty, chip bez turbo nie ma sensu. Wartosci 15-30Km uzyskaju sie na podstawowym programie dla silnika Turbo np. 90KM na 118KM, bez turbo tego nei osiagniesz bo nie masz jak podniesc cisnienia doładowania, jedynie w wolnossacym wzbogacisz mieszanke i wzrosnie spalanie.

: pn wrz 08, 2008 21:54
autor: szopek87
ale przeciez mozna wsadzic do tego silnka turbo troche przerobek i masz efekt murowany

: wt wrz 09, 2008 00:14
autor: Kamei3d
Jak juz to możesz podgonić momentem ,bo chip niema najmniejszego sensu.zacznij od dolotu i wydechu.jesli chodzi o dolot polecam produkty Węglarskiego.Mam mkIV 1.6 16V AUS .dolot kompletny + zaslepienie EGR-u 114 hp (seria 105) moment 173 (seria 148) A jesli chodzi o turbo do 1.6 SR ...to chyba za tą samą kasę masz 1.8 T.pozdrawiam

: wt wrz 09, 2008 06:51
autor: mati68r
dzięki chyba zdecyduję się na ten dolot i wydech- moment obrotowy też jest ważny chodzi o elastyczność a Tobie z tego co piszesz zwiększył się

: wt wrz 09, 2008 18:20
autor: pszczyna
Kamei3d pisze: Mam mkIV 1.6 16V AUS .dolot kompletny + zaslepienie EGR-
Zaślepianie EGR-u w benzynie nie ma racjonalnego bytu /ponieważ nie zgadza sie wówczas mieszanka- stosunek paliwa ,tlenu i gazów obojętnych--- co innego w DIESLA-ch