Strona 1 z 1
					
				wzrost mocy silnika 1.6
				: pn wrz 08, 2008 21:15
				autor: mati68r
				witam mam pytanie,czy istnieje sposób na zwiększenie mocy tego silnika,wiadomo cudów się nie osiągnie ale zadowolony bym był między 15-30km ,jeżeli jest możliwość założenia chipa to też biorę pod uwagę dzięki za ewentualną pomoc i pozdrawiam
			 
			
					
				Re: wzrost mocy silnika 1.6
				: pn wrz 08, 2008 21:47
				autor: PinkFloyd
				mati68r pisze:witam mam pytanie,czy istnieje sposób na zwiększenie mocy tego silnika,wiadomo cudów się nie osiągnie ale zadowolony bym był między 15-30km ,jeżeli jest możliwość założenia chipa to też biorę pod uwagę dzięki za ewentualną pomoc i pozdrawiam
Dobre  

  15-30 KM z wolnossacego silnika nie osiagniesz takich wartosci niskim nakłądem pracy , typowy chip do silnika wolnossacego polega na tym ze silnik pracuje tak samo jak na ssaniu, zyskasz 2-5KM i wiekrze spalanie  

  Pozostaje zmiana silnika na wiekrzy lub TDI albo montarz doładowania albo profesionalan obróbka głowicy, wałka- ale wtedy tracisz na elastycznosci kosztem leprzego wkrecania sie na obroty, ale i tak mozesz zyskac wtedy max 10-15KM. Kup TDI lub 1.8T wtedy  chip daje efekty, chip bez turbo nie ma sensu. Wartosci 15-30Km uzyskaju sie na podstawowym programie dla silnika Turbo np. 90KM na 118KM, bez turbo tego nei osiagniesz bo nie masz jak podniesc cisnienia doładowania, jedynie w wolnossacym wzbogacisz mieszanke i wzrosnie spalanie.
 
			 
			
					
				
				: pn wrz 08, 2008 21:54
				autor: szopek87
				ale przeciez mozna wsadzic do  tego silnka turbo troche przerobek i masz  efekt murowany
			 
			
					
				
				: wt wrz 09, 2008 00:14
				autor: Kamei3d
				Jak juz to możesz podgonić momentem ,bo chip niema najmniejszego sensu.zacznij od dolotu i wydechu.jesli chodzi o dolot polecam produkty Węglarskiego.Mam mkIV 1.6 16V AUS .dolot kompletny + zaslepienie EGR-u 114 hp (seria 105) moment 173 (seria 148) A jesli chodzi o turbo do 1.6 SR ...to chyba za tą samą kasę masz 1.8 T.pozdrawiam
			 
			
					
				
				: wt wrz 09, 2008 06:51
				autor: mati68r
				dzięki chyba zdecyduję się na ten dolot i wydech- moment obrotowy też jest ważny chodzi o elastyczność a Tobie z tego co piszesz zwiększył się
			 
			
					
				
				: wt wrz 09, 2008 18:20
				autor: pszczyna
				Kamei3d pisze: Mam mkIV 1.6 16V AUS .dolot kompletny + zaslepienie EGR-
Zaślepianie 
EGR-u w benzynie nie ma racjonalnego bytu /ponieważ nie zgadza sie wówczas mieszanka-  stosunek paliwa ,tlenu i gazów obojętnych--- co innego w DIESLA-ch