wzrost mocy silnika 1.6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mati68r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: sob maja 10, 2008 21:50
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

wzrost mocy silnika 1.6

Post autor: mati68r » pn wrz 08, 2008 21:15

witam mam pytanie,czy istnieje sposób na zwiększenie mocy tego silnika,wiadomo cudów się nie osiągnie ale zadowolony bym był między 15-30km ,jeżeli jest możliwość założenia chipa to też biorę pod uwagę dzięki za ewentualną pomoc i pozdrawiam



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: wzrost mocy silnika 1.6

Post autor: PinkFloyd » pn wrz 08, 2008 21:47

mati68r pisze:witam mam pytanie,czy istnieje sposób na zwiększenie mocy tego silnika,wiadomo cudów się nie osiągnie ale zadowolony bym był między 15-30km ,jeżeli jest możliwość założenia chipa to też biorę pod uwagę dzięki za ewentualną pomoc i pozdrawiam
Dobre :rotfl: 15-30 KM z wolnossacego silnika nie osiagniesz takich wartosci niskim nakłądem pracy , typowy chip do silnika wolnossacego polega na tym ze silnik pracuje tak samo jak na ssaniu, zyskasz 2-5KM i wiekrze spalanie :grin: Pozostaje zmiana silnika na wiekrzy lub TDI albo montarz doładowania albo profesionalan obróbka głowicy, wałka- ale wtedy tracisz na elastycznosci kosztem leprzego wkrecania sie na obroty, ale i tak mozesz zyskac wtedy max 10-15KM. Kup TDI lub 1.8T wtedy chip daje efekty, chip bez turbo nie ma sensu. Wartosci 15-30Km uzyskaju sie na podstawowym programie dla silnika Turbo np. 90KM na 118KM, bez turbo tego nei osiagniesz bo nie masz jak podniesc cisnienia doładowania, jedynie w wolnossacym wzbogacisz mieszanke i wzrosnie spalanie.
Ostatnio zmieniony pn wrz 08, 2008 21:52 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pn wrz 08, 2008 21:54

ale przeciez mozna wsadzic do tego silnka turbo troche przerobek i masz efekt murowany


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Kamei3d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz cze 22, 2008 22:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kamei3d » wt wrz 09, 2008 00:14

Jak juz to możesz podgonić momentem ,bo chip niema najmniejszego sensu.zacznij od dolotu i wydechu.jesli chodzi o dolot polecam produkty Węglarskiego.Mam mkIV 1.6 16V AUS .dolot kompletny + zaslepienie EGR-u 114 hp (seria 105) moment 173 (seria 148) A jesli chodzi o turbo do 1.6 SR ...to chyba za tą samą kasę masz 1.8 T.pozdrawiam



Awatar użytkownika
mati68r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: sob maja 10, 2008 21:50
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: mati68r » wt wrz 09, 2008 06:51

dzięki chyba zdecyduję się na ten dolot i wydech- moment obrotowy też jest ważny chodzi o elastyczność a Tobie z tego co piszesz zwiększył się



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » wt wrz 09, 2008 18:20

Kamei3d pisze: Mam mkIV 1.6 16V AUS .dolot kompletny + zaslepienie EGR-
Zaślepianie EGR-u w benzynie nie ma racjonalnego bytu /ponieważ nie zgadza sie wówczas mieszanka- stosunek paliwa ,tlenu i gazów obojętnych--- co innego w DIESLA-ch



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 212 gości