kontrolka oleju w VR6 wariuje

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

kontrolka oleju w VR6 wariuje

Post autor: t-tas » ndz wrz 07, 2008 22:22

temat piszę na prośbę kolegi, szukajka znalazła mi jedną podpowiedź, ale chciałbym się upewnić
auto to mk2 rok 89(nowa skrzynka elektryczna, buda po silniku PF), silnik to VR6 i licznik z mk3, i dotychczas wszystko było jak należy, problem pojawił się wczoraj, a wygląda tak, że po przekroczeniu 2500 obr/min zaczyna migać kontrolka oleju i odzywa się brzęczyk, po odłączeniu czujników dzieje się tak samo, ciśnienie sprawdzone czujnikiem zegarowym i jest ok- na wolnych obrotach na jednym jest chyba 1,2; na drugim chyba 1,5; wyższe obroty i osiągnięcie 5 to nie problem- wyżej nie pójdzie, czyli jest ok z motorem
czytałem w znalezionym temacie o jakimś dynamicznym pomiarze ciśnienia (do jakiś obr tyle, powyżej tyle), czujniki zostały już wymienione i sytuacja się powtarza- miga, pika, czy w takiej sytuacji szukać gdzieś przerwy na kablach, awaria licznika?? proszę o jakieś wskazówki bo nie jestem mistrzem kabloteki, a sami pewnie wiecie jak wkurza pikacz od oleju
Ostatnio zmieniony pn wrz 08, 2008 09:16 przez t-tas, łącznie zmieniany 1 raz.


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » pn wrz 08, 2008 01:26

jesli czujniki sa ok i silnik ma prawidlowe cisnienie to raczej padl uklad dynamicznej kontroli cisn w zegarach. najlepiej byloby podmienic na chwile zegary


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pn wrz 08, 2008 20:59

dzięki za pomoc, jak się uda to sprawdzać będziemy dopiero na koniec tygodnia- dostęp do drugiego licznika raczej mamy(kuzyn kolegi ma mk3 vr6- chyba się dogadają), jeśli faktycznie nawalił ten układ dynamicznej kontroli ciśnienia to jest to naprawialne czy raczej wymiana licznika się szykuje??


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 237 gości