lampy xenon/bi-xenon
: pt wrz 05, 2008 13:02
Moj VW MkV GTI model 2007 przyjechal razem ze mna z USA na staly pobyt w Polsce. Musi byc zarejestrowany w ciagu miesiaca. Przedtem jednak nalezy swiatla przystosowac do regulacji europejskiej.
Cztery wizyty w czterech roznych VW servisach dostarczyly czterech roznych opinii odnosnie czynnosci i ceny. Gdyby ceny nie byly tak drastycznie wysokie i rozne, mozna by bylo przystac na najprostrzy sposob, wymiane swiatel.
Problem tkwi xenonowych swiatlach ktorych rzekomo nie da sie przystosowac do wymaganej asymetrii cienia a cena za wymiane na nowe jest niebotyczna. Kiedys przy normalnych zarowkach mozna bylo to zrobic recznie. Obecnie caly szereg czynnosci regulacyjnych dokonuje sie przy pomocy programu komputera samochodowego. Otrzymalem wiec informacje w jednej z VW stacji ze trzeba by wymienic komputer !!!???
Czy jest ktos na forum, kto przeszedl juz podobna droge przystosowania xenonow do polskich wymogow ? Albo ktos, kto zna prwidlowy i mniej kosztowny sposob na rozwiazanie problemu?
foss39038
Cztery wizyty w czterech roznych VW servisach dostarczyly czterech roznych opinii odnosnie czynnosci i ceny. Gdyby ceny nie byly tak drastycznie wysokie i rozne, mozna by bylo przystac na najprostrzy sposob, wymiane swiatel.
Problem tkwi xenonowych swiatlach ktorych rzekomo nie da sie przystosowac do wymaganej asymetrii cienia a cena za wymiane na nowe jest niebotyczna. Kiedys przy normalnych zarowkach mozna bylo to zrobic recznie. Obecnie caly szereg czynnosci regulacyjnych dokonuje sie przy pomocy programu komputera samochodowego. Otrzymalem wiec informacje w jednej z VW stacji ze trzeba by wymienic komputer !!!???
Czy jest ktos na forum, kto przeszedl juz podobna droge przystosowania xenonow do polskich wymogow ? Albo ktos, kto zna prwidlowy i mniej kosztowny sposob na rozwiazanie problemu?
foss39038