Strona 1 z 1

nie moge odpalic nie wiem o co chodzi

: czw wrz 04, 2008 22:20
autor: rafixxx
mam problem i nie wiem co zrobic moze ktos mi powie co jest nie tak silnik zawsze odpalal normalnie dzis go odpalilem dalem na luzie duzo gazu wszedl na wysokie obroty po czym spal z obrotow i zsazl i juz nie chce odpalic iskra jest normalnie przekazniki wszystkie sa dobre rozrusznik krecici jak zwykle tylko nie chce zalapac gdy dalem mu gazu dziwnie zasmierdzialo czy mogl by mi ktosd pomuc ??

: czw wrz 04, 2008 22:26
autor: wojtas4589
jakie auto, jaki silnik???

: czw wrz 04, 2008 22:28
autor: rafixxx
1,8 beznzyna + lpg golf mk3

: czw wrz 04, 2008 22:29
autor: rhl
paliwo jest?

: czw wrz 04, 2008 22:30
autor: rafixxx
benzyna jest lpg tez jest

: czw wrz 04, 2008 22:49
autor: -=ren=-
sprawdź szczelność dolotu powietrza... obejrzyj czy nie spadł żaden przewód od podciśnienia... obejrzyj przepływomierz czy się nie zaciął... sprawdź czy pompa paliwa podaje paliwo :) możliwości jest dużo... więcej szczegółów...

dopisz Jeszce jakie oznaczenie literowe silnika, jaka instalacja gazowa itp.

[ Dodano: 04-09-08, 22:50 ]
aha no i dopisz co zaśmierdziało, skąd zaśmierdziało, jaki to był zapach :D

: czw wrz 04, 2008 22:55
autor: szopek87
daj mu kielicha moze na tloki i sprawdziwsz czy zalapie a to ze jest iskra jak wykrecisz swiece to moze byc tylko pojawia sie pytanie czy jak wkrecisz swiece i robi sie cisnienie czy wtedy jest iskra??

: czw wrz 04, 2008 23:00
autor: -=ren=-
szopek87, według mnie ciśnienie sprężania, na iskrę nie ma wpływu...
a z tym kielichem to dobry pomysł...

:grin: ewentualnie zrób tak jeden dla niego i jeden dla Ciebie :P po kilku kolejkach któryś napewno nie da rady i pęknie :grin:

: czw wrz 04, 2008 23:13
autor: szopek87
kolego ren ma wlasniie ma ja tak mialem nie chcial palic byla iskra i nie palil zalozylem drugie swiece i bylo oka

: czw wrz 04, 2008 23:55
autor: Jarowo
Trochę się pogubiłem, ale przynajmniej jest śmiesznie. A tak na poważnie to jak z tym paliwem (benzyną). Jest tylko w zbiorniku, czy także widać czy jest wtryskiwane przez wtrysk?
I druga sprawa - iskra. Jest czy jej brak?
-=ren=- pisze:według mnie ciśnienie sprężania, na iskrę nie ma wpływu...
Niestety ma . W podwyższonym ciśnieniu jonizacja lawinowa, czyli przeskok iskry następuje przy wyższym napięciu, co oznacza że jak iskra przeskakuje pomiędzy elektrodami w ciś. atmosfer. to wcale nie musi skakać w cylindrze który sprężył, tylko poszuka sobie łatwiejszej drogi do masy nie koniecznie na elektrodach świecy

: pt wrz 05, 2008 08:06
autor: -=ren=-
Jarowo, szopek87, panowie macie rację... dobry artykuł znalazłem w necie na stronach konkurencyyjnych japońskich autek:P dobra lektura :chytry:
http://forum.turbokillers.com/tematy30/ ... 85bbb19ac9
Jarowo pisze:A tak na poważnie to jak z tym paliwem (benzyną). Jest tylko w zbiorniku, czy także widać czy jest wtryskiwane przez wtrysk?
myślę że możesz sprawdzić zdejmując jakis przewód przy listwie wtryskowej, czy pompa daje paliwo... tzn w dwie osoby to zrobić; odkręcić ten przewód gdzieś w komorze i poprosić drugą osóbkę o przekręcenie kluczyka... tak sprawdzisz zasilanie w paliwo.

a ten patent z kielichem to taki żeby zakroplić paliwo na tłok prosto, albo jakoś tam w kolektor, żeby zassało do środka... może właśnie patent z SAMOSTARTEM tez by coś dał...

: pt wrz 05, 2008 08:23
autor: szopek87
kolego najlepiej sprawdz przewod powrotny , ale tak musisz odlaczyc zasilanie i sprawdzic czy paliwo daje

: pt wrz 05, 2008 08:38
autor: T.O.B.I.
do ilu obrotow dales po odpaleniu, i czy silnik odpalil normalnie? pozatym wydaje mi sie ze powinnes sprawdzic rozrzad, jezeli sie nie przestawil to czy silnik dostaje paliwo, jak dostaje paliwo i iskra jest to sprawdz przepustnice czy lapie lewe powietrze