Cos tlucze podczas jazdy, przy hamowaniu jest ok
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Cos tlucze podczas jazdy, przy hamowaniu jest ok
jak w temacie tłucze sie cos jak porabane, amorki nowe pare dni temu wsadzone, dzwiek wystepuje podczas jazdy podczas hamowania nie ma go, cos jakby sie odbijalo, myslale4m ze to pokrywa nad wydechem bo byla poluzowana jednak nie, myslalem ze wstyczka w konsoli tez nie chodz byla odpieta :< stuka tylko z prawej strony, przeguby zewnetrzne wymienione dzwiek nawet nie pasuje do tego bo przegub wali ostro, czy możliwe ze jakas guma w wahaczu?? jakie sa objawy zuzycia przegubu wewnetrznego?? blagam o pomoc bo *#cenzura#* chwyta mnie juz nie da sie normalnie jezdzic dziekuje koledzy
Ostatnio zmieniony czw wrz 04, 2008 21:40 przez g-zone, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Najlepiej zdjąć koło i zrobic fotki. Konkretnie co może tłuc - 1) sworzeń wahacza , 2) łożysko amortyzatora(wtedy tłucze nad amorem) , 3) drążek kierowniczy 4) guma stabilizatora.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Mogą być luźne klocki w jarzmach (uszkodzone zgniłe lub zgięte sprężyny, lub ich brak, wszystko zależy jaki masz typ hamulców). Świadczyć o tym może to, że jak piszesz podczas hamowania się nie tłucze.g-zone pisze:ak w temacie tłucze sie cos jak porabane, amorki nowe pare dni temu wsadzone, dzwiek wystepuje podczas jazdy podczas hamowania nie ma go, cos jakby sie odbijalo
Możesz mieć podobny problem jak kolega, który założył ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2183230#2183230
JaroW
czasem najbardziej nawet nieprawdopodobne może być powodem,
na własnym przykładzie tłuczenie w czasie jazdy na każdym biegu - zwłaszcza w czasie jazdy na wprost słyszalne spod maski od strony lewego koła - obstawialem przegub wewnętrzny:
okazało się, że mam luźne 4 z 5 śrub mocujących lewe przednie koło, powód - chcieli mi na parkingu buchnąć koła, poluzowali 4 zwykłe śruby a tę piątą na klucz specjalny zostawili bo nie spodziewali się, że taka tam będzie - proponuję profilaktycznie sprawdzić siłę dokręcenia śrub kół.
na własnym przykładzie tłuczenie w czasie jazdy na każdym biegu - zwłaszcza w czasie jazdy na wprost słyszalne spod maski od strony lewego koła - obstawialem przegub wewnętrzny:
okazało się, że mam luźne 4 z 5 śrub mocujących lewe przednie koło, powód - chcieli mi na parkingu buchnąć koła, poluzowali 4 zwykłe śruby a tę piątą na klucz specjalny zostawili bo nie spodziewali się, że taka tam będzie - proponuję profilaktycznie sprawdzić siłę dokręcenia śrub kół.
dziękuje wszystkim za zainteresowanie, tak więc nasiedzialem sie w garazu sprawdzilem kola, sworznie reszte gum w wahaczu powiem ze widac ze sa w stanie dobrym ale nie zmasakrowane poniewaz maja male pekniecia ktore wydaja mi sie nie grozne jeszcze, teraz pytanie do was,
1)jesli trzymam oske liczmy z tej strony co wali i poszarpie czuc delikatny luz i bardzo delikatne stukniecie ale wydaje mi sie ze to nie to a jak wam sie wydaje??
2) ostatnio wymieniałem amortyzatory i nie dałem nowych poduszek i łożyska, czy moze przez to walic?? poduszka jak sie uszkodzi w wewnetrznej czesci co sa srubi moze pozniej tak walic?? oczywiscie to przypuszczenia
[ Dodano: 04 Wrz 2008 17:53 ]
stukanie jakby coś o coś sie obijało
1)jesli trzymam oske liczmy z tej strony co wali i poszarpie czuc delikatny luz i bardzo delikatne stukniecie ale wydaje mi sie ze to nie to a jak wam sie wydaje??
2) ostatnio wymieniałem amortyzatory i nie dałem nowych poduszek i łożyska, czy moze przez to walic?? poduszka jak sie uszkodzi w wewnetrznej czesci co sa srubi moze pozniej tak walic?? oczywiscie to przypuszczenia
[ Dodano: 04 Wrz 2008 17:53 ]
stukanie jakby coś o coś sie obijało
Ostatnio zmieniony czw wrz 04, 2008 17:52 przez g-zone, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
To mi wygląda na łożysko amora bądź niedokręcone śruby mocujące kolumneg-zone pisze:stukanie jakby coś o coś sie obijało
Mcpesona od dołu.
U góry gniazdo amorka dobrze dociągnąlęś bo będzie tłukło na dziurach. Trzeba przytrzymac tłoczek amora kluczem imbusowym i dokrecic.
Ostatnio zmieniony czw wrz 04, 2008 18:03 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Zastanów sie najpierw co było ruszane. Pzeciez sworzen np sam nagle nie zacznie stukac. Jesli to na spokojnie przemyslisz i ocenisz gdzie wkładałes rece i co odkrecałes i mogłes zle spasowac / dokrecic to napewno dojdziesz do winowajcy. Nie kupuj pochopnie poduszki amora tylko rozwarz wszytskie opcje.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Ponawiam pytanie:
Czy założyłeś stare odboje i osłony?
Sprawdź, czy odbój z osłoną jest u samej góry, czy spada pod własnym ciężarem w dół. Rozumiesz?
Jeśli spada w dół to on będzie robił na dziurach taki głuchy dźwięk jakby się coś odbijało (brzeg osłony będzie uderzał o talerz amortyzatora). Przy hamowaniu tak jak piszesz tego efektu nie będzie, ponieważ przód auta się dociąża, sprężyny się uginają i osłona wraz z odbojem zostaje lekko dociśnięta i nie ma się jak odbić, więc to może być to.
Pozdrawiam.
Czy założyłeś stare odboje i osłony?
Sprawdź, czy odbój z osłoną jest u samej góry, czy spada pod własnym ciężarem w dół. Rozumiesz?
Jeśli spada w dół to on będzie robił na dziurach taki głuchy dźwięk jakby się coś odbijało (brzeg osłony będzie uderzał o talerz amortyzatora). Przy hamowaniu tak jak piszesz tego efektu nie będzie, ponieważ przód auta się dociąża, sprężyny się uginają i osłona wraz z odbojem zostaje lekko dociśnięta i nie ma się jak odbić, więc to może być to.
Pozdrawiam.
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości