Stuka metalicznie w lewym kole
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Stuka metalicznie w lewym kole
Hejka mam pytanko i juz sam nie wiem co to moze być stuka mi cos w zawieszeniu w lewym przednim kole dodam że jest to dzwieczny metaliczny stuk to jakby było odkrecone koło pojechalem na diagnostyke wykryli mi tylko luz na tulei wachacza zrobilem to a stuk dalej jest bylem znow na diagnostyce przetrzepali mi cale przednie zawieszenie i nic nie wykryli brak rzadnych luzów ,amorki naprawde ok nie wiem co to moze byc a nie chce jechac do mechanika i mu powiedziec nie wiem co jest bo wiecie jak to sie konczy Dzwięk ten wystepuje tylko na nierownosciach np jadac gruntową drogą malą predkoscią i jest dosc głosny .... pomocy z gory dzięki
Ostatnio zmieniony czw wrz 04, 2008 13:09 przez Lukas MK3, łącznie zmieniany 1 raz.
"...Uwżaj jak tańczysz bo życiowy parkiet bywa śliski... "
Sprawdź czy po naciśnięciu hamulca dźwięk nie ginie. Może padły sprężyny klocków te są luźne i drgają.
[ Dodano: 04 Wrz 2008 13:06 ]
wojtek790, pisze prawdopodobnie przegubie kulowym drążka kierowniczego, ale jak coś takiego puścili na diagnostyce to .... , ale chyba to raczej niemożliwe u szanujących się diagnostów. Napisał tak mało precyzyjnie, że to o czy pisze może być także wałkiem kierowniczym z przegubami, który może stukać i to zdarzyć się może, że diagnosta przeoczy.
Pozostaje jeszcze sama maglownica i jej luzy, które w mk 3 można łatwo skasować.
[ Dodano: 04 Wrz 2008 13:06 ]
wojtek790, pisze prawdopodobnie przegubie kulowym drążka kierowniczego, ale jak coś takiego puścili na diagnostyce to .... , ale chyba to raczej niemożliwe u szanujących się diagnostów. Napisał tak mało precyzyjnie, że to o czy pisze może być także wałkiem kierowniczym z przegubami, który może stukać i to zdarzyć się może, że diagnosta przeoczy.
Pozostaje jeszcze sama maglownica i jej luzy, które w mk 3 można łatwo skasować.
JaroW
może być także wałkiem kierowniczym z przegubami, który może stukać i to zdarzyć się może, że diagnosta przeoczy.
Pozostaje jeszcze sama maglownica i jej luzy, które w mk 3 można łatwo skasować.
ale to ładnie w słówka ubrałeś
Ale tak jak napisałeś może też być luz na maglownicy, który łatwo skasować za pomocą śruby regulującej przy maglownicy.
Pozostaje jeszcze sama maglownica i jej luzy, które w mk 3 można łatwo skasować.
ale to ładnie w słówka ubrałeś
Ale tak jak napisałeś może też być luz na maglownicy, który łatwo skasować za pomocą śruby regulującej przy maglownicy.
Lukas MK3, w moim przypadku problem dotyczył dwóch rzeczy. Wymiana dolnego sworznia oraz dwóch blaszek (zaciski hamulców) patrz tu http://www.vwgolf.pl/?page_id=108
--
vw360
- dawniej Golf Mk3
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
vw360
- dawniej Golf Mk3
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 170 gości