wymiana sprężyn na gt cupline
: śr wrz 03, 2008 12:32
witam,
tak jak w temacie, czy cieżko się to wymienia ??? i ile czasu to zajmuje,
Pozdrawiam
tak jak w temacie, czy cieżko się to wymienia ??? i ile czasu to zajmuje,
Pozdrawiam
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
dokladnie z tyłu jest belka skretna ale sprezyny nie sa osadzone na amorku wiec nie wiem jak to zrobic-=ren=- pisze:nie wiem dokładnie jak wygląda zawieszenie z tyłu w czwartej generacji, ale przód powinien być taki sam jak w g2 kolumna mcpersona, a tył belka skrętna i sprężyna na amortyzatorze...
z tyłu jest krótka piłka myślę że 2 godziny na obie strony tylnej osi wystarczy; jedna śruba mocująca amortyzator do belki i mocowanie amortyzatora u góry w kielichu...
z przodem może być troszkę więcej kłopotu, bo do seryjnej sprężyny musisz mieć ściągacz, albo chociaż pomoc drugiej osoby, trzeba rozkręcić mocowanie amortyzatora u góry, i dwie śruby mocujące goleń amortyzatora od zwrotnicy... no to tutaj myślę że 1,5 -2 godzin ale na jedno koło z przodu...
[ Dodano: 03-09-08, 13:14 ]
wymiana nie jest trudna... jeśli masz pojęcie o mechanice, to nie powinieneś mieć kłopotu, jednak pamiętaj że będziesz "dłubał" w zawieszeniu, to musisz wszystko solidnie skręcic, a poza tym ustawienei geometrii przedniego zawieszenia póniej
mógłbyś wyjaśnić bo nie bardzo Cię zrozumiałem, z tyłu geometria się nie zmienia, ale z przodu przeciez tak.lolo_golf pisze:Co do sciagania sprezyn to tak jak koledzy pisza.
Geometri nie trzeba ustawiać bo w mk4 kąty są stałe.
a masz je załozone pod orginalne amorki ??miko pisze:przód opisany OK ale z tyłu sprężynki są niezależne od amorków - maja swoje gniazda jak podniesiesz tył auta (najlepiej obie strony na raz) to wymiana dość intuicyjna i zajmie ci max. 40 minut Powodzenia mam takie same sprężynki i jeźdxi się super
[ Dodano: Czw 04 Wrz, 2008 ]
a i co najważniejsze nie wiem skąd koledze się to wzięło ale od góry sprężynki nie są przykręcane
tak mam pod oryginalne amorki i spisują się dobrze wczoraj mialem przegląd i przeszedł bez problemu w zakrętach trzyma dobrze jednak przy bardzo dużych wybojach auto ma małą tendencję do podskakiwania czyli amorki nie do końca dają radę więc jak te się skończą to na pewno kupię o skróconym skokulukjar7 pisze:a masz je załozone pod orginalne amorki ??
powiedz jak z trakcja w zakretach i na wybojach
jeszcze ostanie pytanie, masz -35??miko pisze:tak mam pod oryginalne amorki i spisują się dobrze wczoraj mialem przegląd i przeszedł bez problemu w zakrętach trzyma dobrze jednak przy bardzo dużych wybojach auto ma małą tendencję do podskakiwania czyli amorki nie do końca dają radę więc jak te się skończą to na pewno kupię o skróconym skokulukjar7 pisze:a masz je załozone pod orginalne amorki ??
powiedz jak z trakcja w zakretach i na wybojach
PS. geometrii nie ustawiałem po wymianie
No z tyłu to wiadomo że sie nie zmienia bo masz stałą belke.lukjar7 pisze:olo_golf napisał/a:
Co do sciagania sprezyn to tak jak koledzy pisza.
Geometri nie trzeba ustawiać bo w mk4 kąty są stałe.
mógłbyś wyjaśnić bo nie bardzo Cię zrozumiałem, z tyłu geometria się nie zmienia, ale z przodu przeciez tak.