Alternator czy rozrusznik ??
: śr wrz 03, 2008 10:12
Problemy zaczęły sie juz jakiś czas temu...
Poprostu brakowalo pradu zeby odpalic autko, doładowywałem akumulator co jakis czas najpierw co 2 tyg potem czesciej i czesciej az, az nastal czas zakupu nowego aku. Na poczatku wszystko bylo OK po miesiacu pierwszy brak pradu na rozruch, Naladowalem aku po 2 tyg powtorzylo sie to i znow coraz czesciej...
Ostatnio ladowalem akumulator od 9 rano do 20, nastepnego dnia o 18 wyjechalem autem przejechalem 40km w trasie, zatrzymalem sie zeby pogadac i auto juz nie odpalilo, na pych zlapalo barzo szybko. Na trasie caly czas mialem swiatla radio nie przygasalo, ale po powrocie jak chcialem sprawdzic czy odpali, nadal niemoglem. Nastepnego dnia za to odpalil i 2 dni puźniej tez ale dzis znow nic.
Myslalem ze regulator napiecia ale jak mierzylem ile laduje pokazuje 13.96 w aku tez jest prad, sprawdzalem tez czy jest pobor pradu na wylaczonym silniku i pokazuje ze niema..
Palenie auta jak nie moze odpalic to np zakreci raz lub dwa ale tak jakby cos blokowalo lub nie bylo pradu poczym przygasają diody i cala reszta a na mierniku napiecie spada wtedy az do 4V
Za co sie mam zabrac i na co byście stawiali. Silniczek to 1.8 90koni oznaczenie RP
Poprostu brakowalo pradu zeby odpalic autko, doładowywałem akumulator co jakis czas najpierw co 2 tyg potem czesciej i czesciej az, az nastal czas zakupu nowego aku. Na poczatku wszystko bylo OK po miesiacu pierwszy brak pradu na rozruch, Naladowalem aku po 2 tyg powtorzylo sie to i znow coraz czesciej...
Ostatnio ladowalem akumulator od 9 rano do 20, nastepnego dnia o 18 wyjechalem autem przejechalem 40km w trasie, zatrzymalem sie zeby pogadac i auto juz nie odpalilo, na pych zlapalo barzo szybko. Na trasie caly czas mialem swiatla radio nie przygasalo, ale po powrocie jak chcialem sprawdzic czy odpali, nadal niemoglem. Nastepnego dnia za to odpalil i 2 dni puźniej tez ale dzis znow nic.
Myslalem ze regulator napiecia ale jak mierzylem ile laduje pokazuje 13.96 w aku tez jest prad, sprawdzalem tez czy jest pobor pradu na wylaczonym silniku i pokazuje ze niema..
Palenie auta jak nie moze odpalic to np zakreci raz lub dwa ale tak jakby cos blokowalo lub nie bylo pradu poczym przygasają diody i cala reszta a na mierniku napiecie spada wtedy az do 4V
Za co sie mam zabrac i na co byście stawiali. Silniczek to 1.8 90koni oznaczenie RP