Alternator czy rozrusznik ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Browar1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw maja 15, 2008 22:05
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Alternator czy rozrusznik ??

Post autor: Browar1985 » śr wrz 03, 2008 10:12

Problemy zaczęły sie juz jakiś czas temu...
Poprostu brakowalo pradu zeby odpalic autko, doładowywałem akumulator co jakis czas najpierw co 2 tyg potem czesciej i czesciej az, az nastal czas zakupu nowego aku. Na poczatku wszystko bylo OK po miesiacu pierwszy brak pradu na rozruch, Naladowalem aku po 2 tyg powtorzylo sie to i znow coraz czesciej...
Ostatnio ladowalem akumulator od 9 rano do 20, nastepnego dnia o 18 wyjechalem autem przejechalem 40km w trasie, zatrzymalem sie zeby pogadac i auto juz nie odpalilo, na pych zlapalo barzo szybko. Na trasie caly czas mialem swiatla radio nie przygasalo, ale po powrocie jak chcialem sprawdzic czy odpali, nadal niemoglem. Nastepnego dnia za to odpalil i 2 dni puźniej tez ale dzis znow nic.
Myslalem ze regulator napiecia ale jak mierzylem ile laduje pokazuje 13.96 w aku tez jest prad, sprawdzalem tez czy jest pobor pradu na wylaczonym silniku i pokazuje ze niema..
Palenie auta jak nie moze odpalic to np zakreci raz lub dwa ale tak jakby cos blokowalo lub nie bylo pradu poczym przygasają diody i cala reszta a na mierniku napiecie spada wtedy az do 4V

Za co sie mam zabrac i na co byście stawiali. Silniczek to 1.8 90koni oznaczenie RP



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » śr wrz 03, 2008 11:03

Sprawdź wszystkie połączenia na przewodach plusowym i minusowym idących z akumulatora



Awatar użytkownika
sewooo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: czw paź 25, 2007 10:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: sewooo » śr wrz 03, 2008 11:11

Tak jak napisał krzycho85, z tym że poczyść wszystko co ma wspólnego z głównym zasilaniem najlepiej przejrzeć wszystkie połączenia papierem ściernym poczyścić i sprawdź przedewszystkim klemy jak wyglądająw środku je ładnie wyczyść wazeliną połączenia zasmaruj, a i nowego aku nie ładuj tak bo go wykończysz

Jeszcze bym sprawdził alternator czy z nim wszystko ok, może w czasie jazdy podaje Ci wystarczającą ilość prądu by działały wszystkie urządzenia natomiast za mało prądu by doładować aku
Ostatnio zmieniony śr wrz 03, 2008 11:13 przez sewooo, łącznie zmieniany 1 raz.



Browar1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw maja 15, 2008 22:05
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: Browar1985 » śr wrz 03, 2008 15:09

Zaraz po napisaniu posta poszedłem spróbować odpalic golfa i doszło jeszcze jedno dziwne zachowanie. Po przekręceniu kluczyka zapalily sie normalnie diody ale rozrusznik w ogóle nie wydal zadnych odglosow... kompletna cisza za drugin razem bylo tak samo dopiero za trzecim podejsciem wygladalo to tak jak wczesniej czyli jakby nie bylo pradu i diody przygasły...


www.VWGruppe.pl

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr wrz 03, 2008 15:18

Sprawdz dokładnie regulator napięcia. Możlie ze chwalami ma te 14v ale to on jest najbardziej podejrzany.
Podejrzewam ze trzeba bedzie go wymienic. :D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 183 gości