Wklad od stacyjki i wycieraczki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

karbid
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt mar 31, 2006 16:35
Lokalizacja: piotrkow tryb

Wklad od stacyjki i wycieraczki

Post autor: karbid » wt wrz 02, 2008 08:02

Jak wymontowac wklad od stacyjki, mam problem z odpalaniem jak przekrece kluczy i rozrusznik kreci to nie pali a jak poruszam w tym czasie kluczykiem gora dol to zapalaja sie kontrolki i samochodzik pali, takze mysle ze to wklad, rozebralem wczoraj cala kolumne zdjolem kierownice, przelaczniki od wycieraczek i kierunkow a stacyjki nie moge zdjac, sruba zabezpieczajaca z boku odkrecon a dodam. i nie chce mi zejsc. A i jeszcze jeden problem z wycieraczkami jak rozebrale to to zobaczylem ze na jednym ze stykow od wycieraczek jest nadtopiony plastik przeczyscilem to i wycieraczki padly nie dziala nic ani tylna, spryskiwacze kompletnir nic. POMOCY
z gory dzieki!!!


karbid

Awatar użytkownika
norman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
Lokalizacja: szczecinek
Kontakt:

Post autor: norman » wt wrz 02, 2008 09:11

karbid, co do stacyjki to musisz zdjac jeszcze taka tulejke z frezem co sie naklada na nia kierownice i miec w stacyjce kluczyk zeny nie byla wlaczona blokada kierownicy bo nie wyjmiesz jak juz wyciagniesz to odkrecasz srubokretem krzyzakowym kostke stacyjki i wstawiasz nowa i powino byc ok a co do wycieraczek to nie pomoge



karbid
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt mar 31, 2006 16:35
Lokalizacja: piotrkow tryb

Post autor: karbid » wt wrz 02, 2008 09:21

A ta tulejka to jest wciskana czy jak i jak albo czym ja zciagnąc?????


karbid

Awatar użytkownika
norman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
Lokalizacja: szczecinek
Kontakt:

Post autor: norman » wt wrz 02, 2008 09:25

karbid, ta tulejka ma frez w srodku i jest wciskana i musial bys ja sciagnac sciagaczem ja kiedys siagnolem bez sciagacza mlotkiem i przecinakiem ale bylo ciezko
Ostatnio zmieniony wt wrz 02, 2008 09:27 przez norman, łącznie zmieniany 2 razy.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt wrz 02, 2008 12:43

W FAQ masz 2 porady co i jak. Ja nie zdejmowalem tulei (nie mam sciagacza) tylko wyjalem wklad stacyjki a potem kostke :) Opisalem w poradzie..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: ThomasGTI16V » wt wrz 02, 2008 15:37

podepne się pod temat czy kostka stacyjki w gtiku abf mk3 jest inna niż reszta w mk3 np inne silniki czy to samo czasem niestyka przy odplaniu trzeba poruszac i jest ok:) :food:


Mój gofer z piekła rodem:]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104155

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt wrz 02, 2008 15:51

ThomasGTI16V pisze:podepne się pod temat czy kostka stacyjki w gtiku abf mk3 jest inna niż reszta w mk3 np inne silniki czy to samo czasem niestyka przy odplaniu trzeba poruszac i jest ok:)
To samo..
Ostatnio zmieniony wt wrz 02, 2008 15:51 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 235 gości