jaki gaźnik zamontować

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fuzzy9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lut 13, 2005 20:39
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

jaki gaźnik zamontować

Post autor: fuzzy9 » ndz lip 10, 2005 11:39

jaki gaznik ma byc zamontowany do golfa II 1.8 8V jakie oznaczenie bo aktualnie mam pierburg 2E :crazy: ale wydaje mi sie ze jest zły, a tak musze wymienic bo przerywa pomocy z góry dziks
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lip 10, 2005 18:30

Pierburg 2 E czyli elektroniczny? Czy 2E2 bez elektroniki. Po co chcesz zmieniać? Kolega to robił bo miał w silniku 1.8 założony gaźnik elektroniczny 2E od 1.6 i mało mocy było. Musiał oprócz gaźnika założyć odpowiednią podstawkę i wiązkę kabli. Wszystko bez problemu zatrybiło ale to chyba bezsensowna robota. 2E2 jest bardzo awaryjny


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
fuzzy9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lut 13, 2005 20:39
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: fuzzy9 » ndz lip 10, 2005 23:29

ten gaznik jest jakis wadliwy przynajmniej tak mi sie wydaje ze to jego wina ale jak sie rozgrzeje to niemam niskich obrotów a po drugie to niemam mocy dopiero jak wskocze na 4000obr. to zaczyna sie cos dziac. poradz co mam zamocowac zeby bylo ok a moze jakis inny element jest wadliwy i dlatego nie mam niskich obrotów pozdro



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn lip 11, 2005 10:22

Ja mialem ostatnio to samo w 1.3, g. 2E3 (i AAM 1.8 mono, dokładnie to samo) Po rozgrzaniu - brak wolnych, silnik kulał 300 rpm, aż panewki chciały wyskoczyć. Muł, i na benzynie, i na gazie. Oporna reakcja na regulację, raz dobrze, za moment do d... Przyczyna: podstawka pod gaźnikiem. Ostatnio rozgrzebywałem motor, oglądałem z zewnątrz (wyjąłem gaźnik razem z kolektorem ssącym) - ok, wydawało się. Tymczasem na postoju na benzynie kilka ruchów przepustnicą, pompka przespieszająca podała raz i drugi paliwo i co? Kałuża paliwa na kolektorze ssącym. Zero szczelności. Czyli ciągnął lewe powietrze aż miło. A stan tej podstawki generalnie widać dopiero po zdjęciu gaźnika.
Spróbuj na wolnych obrotach (wiem, że nie chce za bardzo, więc może zanim wyłączy całkiem ssanie) przechylać gaźnik lewo-prawo. Jak będzie miało to przełożenie na obroty (np. wzrost przy przechyle na 1 str, spadek na drugą) to na 99% podstawka.
A, jeszcze jedno, bo ta podstawka kosztuje 80-120 zł więc zaraz odezwą się "silikony" - ten element NIE przyjmuje klejenia/uszczelniania. Szansa 1 na 10 że klejenie coś da.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 107 gości