jaki gaźnik zamontować
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jaki gaźnik zamontować
jaki gaznik ma byc zamontowany do golfa II 1.8 8V jakie oznaczenie bo aktualnie mam pierburg 2E ale wydaje mi sie ze jest zły, a tak musze wymienic bo przerywa pomocy z góry dziks
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pierburg 2 E czyli elektroniczny? Czy 2E2 bez elektroniki. Po co chcesz zmieniać? Kolega to robił bo miał w silniku 1.8 założony gaźnik elektroniczny 2E od 1.6 i mało mocy było. Musiał oprócz gaźnika założyć odpowiednią podstawkę i wiązkę kabli. Wszystko bez problemu zatrybiło ale to chyba bezsensowna robota. 2E2 jest bardzo awaryjny
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
ten gaznik jest jakis wadliwy przynajmniej tak mi sie wydaje ze to jego wina ale jak sie rozgrzeje to niemam niskich obrotów a po drugie to niemam mocy dopiero jak wskocze na 4000obr. to zaczyna sie cos dziac. poradz co mam zamocowac zeby bylo ok a moze jakis inny element jest wadliwy i dlatego nie mam niskich obrotów pozdro
Ja mialem ostatnio to samo w 1.3, g. 2E3 (i AAM 1.8 mono, dokładnie to samo) Po rozgrzaniu - brak wolnych, silnik kulał 300 rpm, aż panewki chciały wyskoczyć. Muł, i na benzynie, i na gazie. Oporna reakcja na regulację, raz dobrze, za moment do d... Przyczyna: podstawka pod gaźnikiem. Ostatnio rozgrzebywałem motor, oglądałem z zewnątrz (wyjąłem gaźnik razem z kolektorem ssącym) - ok, wydawało się. Tymczasem na postoju na benzynie kilka ruchów przepustnicą, pompka przespieszająca podała raz i drugi paliwo i co? Kałuża paliwa na kolektorze ssącym. Zero szczelności. Czyli ciągnął lewe powietrze aż miło. A stan tej podstawki generalnie widać dopiero po zdjęciu gaźnika.
Spróbuj na wolnych obrotach (wiem, że nie chce za bardzo, więc może zanim wyłączy całkiem ssanie) przechylać gaźnik lewo-prawo. Jak będzie miało to przełożenie na obroty (np. wzrost przy przechyle na 1 str, spadek na drugą) to na 99% podstawka.
A, jeszcze jedno, bo ta podstawka kosztuje 80-120 zł więc zaraz odezwą się "silikony" - ten element NIE przyjmuje klejenia/uszczelniania. Szansa 1 na 10 że klejenie coś da.
Spróbuj na wolnych obrotach (wiem, że nie chce za bardzo, więc może zanim wyłączy całkiem ssanie) przechylać gaźnik lewo-prawo. Jak będzie miało to przełożenie na obroty (np. wzrost przy przechyle na 1 str, spadek na drugą) to na 99% podstawka.
A, jeszcze jedno, bo ta podstawka kosztuje 80-120 zł więc zaraz odezwą się "silikony" - ten element NIE przyjmuje klejenia/uszczelniania. Szansa 1 na 10 że klejenie coś da.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 107 gości