Wymiana uszczelki pod głowicą w 1.6 SR

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BLU 404
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 14, 2006 20:25
Lokalizacja: Bieruń
Kontakt:

Wymiana uszczelki pod głowicą w 1.6 SR

Post autor: BLU 404 » sob sie 30, 2008 10:21

Witam, przymierzam się sam (co nie znaczy, że od razu rozkręcę silnik) do wymiany uszczelki pod głowicą w moim mk4 (AKL). Czytałem troche forum i znalazłem tylko dla 1.6D i to starego. Gdyby ktoś miał instrukcję (Dieter Kopp tego sie nie łapał) to byłbym wdzięczny za udostępnienie. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn wrz 01, 2008 14:43 przez BLU 404, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pn wrz 01, 2008 01:43

kolego ale nie ma instrukcji jak zdjac glowice bierzesz odkrecasz te sruby ktore musisz to jest prosty zabieg jak tylko mieniasz uszczelke


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
BLU 404
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 14, 2006 20:25
Lokalizacja: Bieruń
Kontakt:

Post autor: BLU 404 » pn wrz 01, 2008 07:41

tak, o akurat nie jest trudne. Bardziej potrzebuję poznać siłę jaką potrzebuję dokręcić śruby na głowicy i tych danych nie mam



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pn wrz 01, 2008 07:59

poszukaj w KS powinno byc


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
Seru79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 21:28

Post autor: Seru79 » pt maja 08, 2009 08:44

Podepnę się pod temat.

Czy jak ściągnę gowicę to muszę założyć nową uszczelkę czy też mogę złożyć na starej?



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pt maja 08, 2009 22:24

powinno sie nowa zakladac , ale nie ktorzy zakladaja stara a potem maja wycieki oleju. Uszczelka przy dociskaniu sie dopasowuje do bloku i glowicy a jak ja sciagniesz to juz nie dopasuje sie tak jak powinna. Ale wybor zalezy do Ciebie . Ja bym zalozyl nowa masz pewnosc ze nie bedziesz mial wyciekow oleju.


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 164 gości