Strona 1 z 2

Problem z szyberdachem - nie dziala

: pt sie 29, 2008 17:44
autor: Adrian_3dfx
panowie szyber mi sie zepsul o pozycji uchylonej do gory a pada caly czas praktycznie a garazu nie mam;/ pomoze mi ktos??dodam ze nie odsuwal mi sie nigdy.odsuwal sie tylko za kazdym nacisnieciem przycisku o 1/2 cm.takze zeby odsunac to trzeba bylo popstrykac z pol godz..
z gory dzieki

: pt sie 29, 2008 18:11
autor: dziejo
Adrian_3dfx pisze: 1/2 cm.takze zeby odsunac to trzeba bylo popstrykac z pol godz..
wymień wyłacznik

: pt sie 29, 2008 18:15
autor: Adrian_3dfx
Daniel Słoma pisze:Zdejmij zasłonke silniczka i zamknij go imbusem
dzieki..uratowales mnie bo potop w aucie juz byl

: pt sie 29, 2008 19:05
autor: arovr6
no właśnie mi tez tak szyber chodzi...:( musze pstrykac az mi sie otworzy o 10cm potem idzie do końca spowrotem nie chce lekko go zamkne imbusem z 10cm i wtedy sie zamyka dojdzie do początku zostanie 10cm i wtedy znowu pstrykac włacznikiem..:( co to moze być ?>??>??? :goof: :goof: :goof: :goof: ??

: pt sie 29, 2008 19:15
autor: dziejo
myślę ze to elektr sterowanie jak byś mógł podmienić z innego wyłącznik sprawdzisz na 100% i już coś będziesz wiedział

: pt sie 29, 2008 19:24
autor: arovr6
czyli podmienić ten właczynik od innego..ok tak zrobie.. bo przeciesz jak by silniczek był zepsuty to by wogóle nie chodził...a prowadnice sa ok :) bo by sie nie otwierało wogóle..dzięki sparwdze...ale jak juz załapie po tych 10cm klikania to juz leci :Dale z powrotem ta sama bajka.. :partyman: dzięki:)

: pt sie 29, 2008 19:28
autor: Paweł Marek
arovr6 pisze:bo przeciesz jak by silniczek był zepsuty to by wogóle nie chodził
silniczek ma tam styczniki, które powodują że wyłącza sie gdy szyber dojdzie do zadanej pozycji, i to masz uwalone. I jeśli tak jest to zmiana włącznika nic nie da.

: pt sie 29, 2008 19:37
autor: arovr6
czyli co silniczek do wymiany ??

: sob sie 30, 2008 12:40
autor: Adrian_3dfx
tylko nigdzie nie ma ani solo przełaczników a silnik jak jest to kosztuje tyle co kompletny szyber dach.. nie ma to jak korba :grin:

: sob sie 30, 2008 13:04
autor: -=ren=-
a moe ktoś powiedziec ile kabli wchodzi do silnika?? ile do wyłącznika, może jakieś zdjęcie??

: ndz sie 31, 2008 15:23
autor: Adrian_3dfx
innych kabli niz te na zdjeciach chyba nie ma do silnika
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 01 Wrz 2008 22:13 ]
jak sprawdzic wylacznik? wytargalem go i rozebralem.w srodku ok nie widac zwęgleń nigdzie

: śr wrz 03, 2008 12:46
autor: -=ren=-
kurcze w pracy nie mam dostępu do autodaty, albo workshopu... nie ma schematów... dla poglądu tylko w etce znalazłem taki poglądowy rysunek z numerami części...

Obrazek
wieczorem poszukam cios w swoich zapasach od czego są te kable, bo tylko taki mam pomysł żeby to przeanalizować :P

: czw wrz 04, 2008 14:43
autor: Adrian_3dfx
bylem dzis w takim jednym zakladzie i pytalem o szyber i mi kolo powiedzial zebym nie szukal winy ani w silniki ani przelaczniku tylko prowadnice najczesciej siadaja i takie sa objawy. ale przeciez jakby to byly prowadnice to bym nie zamknal ani otworzyl imbusem dachu :shock: :shock:

: czw wrz 04, 2008 14:53
autor: wojtas4589
chłopie podnieś szyber do góry i zobaczysz czy prowadnica cała, jak nie wiesz jak ona wygląda to napisz to ci fotke wkleją