mk3, silnik 1,9 TD, zerwany pasek rozrządu!!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mk3, silnik 1,9 TD, zerwany pasek rozrządu!!!!
czy ktoś z was przerabiał już tema zerwanego paska rozrządu w silniku 1,9 TD (typ silnika AAZ)??
Jakie były skutki ikoszty naprawy???
Pozdrawiam
Jakie były skutki ikoszty naprawy???
Pozdrawiam
zalezy jak bardzo dostał i jak bardzo ci zalezy żeby to dobrze zrobić.
Bez rozebrania silnika nie bedziesz wiedział jak bardzo jest źle, ja właśnie jestem po remoncie mojego tdi - uwaliło sie to koło zebate na wle korbowym - silnik w tym momencie był na biegu jałowym, także kolizja była delikatna, ale i tak wymieniłem wszystko co mogło w najblizszym czasie polecieć, tak żeby nie zaglądac do silnika - zawory, szklanki, hydrauliki, uszczelniacze, pasek itp. Koszt czesci 1300pln - robocizny Ci nie powiem, bo bierze ją cześciowo na siebie mechanik i nawet jeszcze nie wiem ile wyjdzie.
Bez rozebrania silnika nie bedziesz wiedział jak bardzo jest źle, ja właśnie jestem po remoncie mojego tdi - uwaliło sie to koło zebate na wle korbowym - silnik w tym momencie był na biegu jałowym, także kolizja była delikatna, ale i tak wymieniłem wszystko co mogło w najblizszym czasie polecieć, tak żeby nie zaglądac do silnika - zawory, szklanki, hydrauliki, uszczelniacze, pasek itp. Koszt czesci 1300pln - robocizny Ci nie powiem, bo bierze ją cześciowo na siebie mechanik i nawet jeszcze nie wiem ile wyjdzie.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax,
dzięki za info. Sprawa nie jest ciekawa. Pasek Contitech, pękł po 40.000 km przebiegu, przy 120 km/h na trasie. na moje oko najpierw pękł pasek wielorowkowy od alternatora i poszedł wszędzie gdzie mógł. wpadł pod pomiędzy koło zębate na wale a pasek rozrządu a ten nie wytrzymał. Wałek rozrządu jest cały, załorzyłem nowy pasek poustawiałem znaki, no i odpalił ale nie ma ciśnienia oleju, chodzi nierówno i w dodatku głośno. muszę zwalić głowicę.
czekam na dalsze sugestie.
dzięki za info. Sprawa nie jest ciekawa. Pasek Contitech, pękł po 40.000 km przebiegu, przy 120 km/h na trasie. na moje oko najpierw pękł pasek wielorowkowy od alternatora i poszedł wszędzie gdzie mógł. wpadł pod pomiędzy koło zębate na wale a pasek rozrządu a ten nie wytrzymał. Wałek rozrządu jest cały, załorzyłem nowy pasek poustawiałem znaki, no i odpalił ale nie ma ciśnienia oleju, chodzi nierówno i w dodatku głośno. muszę zwalić głowicę.
czekam na dalsze sugestie.
---------------
Pozdrawiam
MK3 GTD
Pozdrawiam
MK3 GTD
To jest chyba czarna passa.....fh pisze:Corvax,
dzięki za info. Sprawa nie jest ciekawa. Pasek Contitech, pękł po 40.000 km przebiegu, przy 120 km/h na trasie. na moje oko najpierw pękł pasek wielorowkowy od alternatora i poszedł wszędzie gdzie mógł. wpadł pod pomiędzy koło zębate na wale a pasek rozrządu a ten nie wytrzymał. Wałek rozrządu jest cały, załorzyłem nowy pasek poustawiałem znaki, no i odpalił ale nie ma ciśnienia oleju, chodzi nierówno i w dodatku głośno. muszę zwalić głowicę.
czekam na dalsze sugestie.
Zajomemu w berlingo stało się dokładnie tak samo i drugiemu w fordzie też i wszystko zaczęło się od zerwania paska alternatora , rozwaliło plastikową osłonę rozrządu i pociągło do paska zembatego.
Współczucie.....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 275 gości