Strona 1 z 2

Montaż sterownika centralnego zamka + pilot

: czw sie 28, 2008 11:34
autor: pasacik110
Witam zakupiłem sterownik http://allegro.pl/show_item.php?item=41 ... s%C5%82any.
I mam pytanie jak go zamontować??
Auto seryjny alarm, centralny zamek pneumatyczny na 5 drzwi, domykanie szyb.
Centralka też ma opcje domykania szyb, ale mam problem ponieważ na schemacie jest pokazane że mam podłączyć kilka przewodów do interfejsu centralnego zamka(gdzie to się znajduje?) lecz nie wiem z którymi przewodami z interfejsu .czy ktoś jest w stanie mi pomóc.

Czytając inne tematy nie doczytałem się jak to zrobić dlatego umieszczam swój temat i prosił bym o nie kasowanie jego :okej:

Obrazek Obrazek

to niestety dużo nie mówi o podłączeniu domykania szyb.

: czw sie 28, 2008 12:00
autor: Paweł Marek
do centralnego zamka - schemat: "sterowanie plusem" a nie to co zapodałeś (mimo że masz pneumatyczny). Zamykanie do szarego, otwieranie do zielonego w wiązce dzrwi.
Domykanie: kabel kanału dodatkowego ma podawać plus, w instrukcji musi być napisane jak to zrobić żeby był plus, i do tego samego szarego kabla co zamykanie centrala.

: czw sie 28, 2008 12:41
autor: pasacik110
dach też jest elektryczny czy on też bedzie sie zamykał. a i w instrukcji pisało że kanał dodatkowy jest do tylnej klapy.

: czw sie 28, 2008 12:48
autor: norek111
pasacik110 pisze:dach też jest elektryczny czy on też bedzie sie zamykał. a i w instrukcji pisało że kanał dodatkowy jest do tylnej klapy.
ale to nie bedzie banglało bo masz pneumatyk

[ Dodano: 28 Sie 2008 12:49 ]
jesli chodzi o klape

[ Dodano: 28 Sie 2008 13:02 ]
co do kanału dodatkowego to mozesz go wykorzystac do czego tylko chcesz

: czw sie 28, 2008 13:30
autor: Paweł Marek
pasacik110 pisze:dach też jest elektryczny czy on też bedzie sie zamykał.
będzie, najpierw zamkną się szyby, a po nich dach. Bez dodatkowych połączeń, Elektronikę od tego ma już twoje auto. Pod jednym warynikem: sygnał na domykanie musi być dość długi jakieś 25 sekund, przeczytaj w instrukcji czy jest wystarczająco długi, lub czy pojawia się przy naciksniau jakiegoś przycisku na pilocie.
Z otwieraniem klapy miałbyś sporo roboty - i jak dla mnie jest to kompletnie bez sensu, niepotrzebne, przecież central ci klapę obsługuje.

: czw sie 28, 2008 13:43
autor: norek111
ten dodatkowy kanał po nacisnieciu na pilocie powinien być ciągły do momentu zwolnienia przycisku najlepiej to sprawdz na stole

: czw sie 28, 2008 23:43
autor: pasacik110
hmmm... co do czasu to bedzie trzeba doczytać.
Paweł Marek pisze:Z otwieraniem klapy miałbyś sporo roboty - i jak dla mnie jest to kompletnie bez sensu, niepotrzebne, przecież central ci klapę obsługuje.
jeżeli chodzi o klape to planuje clear zrobić tylko rejestracje zostawić dlatego chodziło mi żeby od razu zrobić

centralny zamek na pilot problem z montażem

: ndz sie 31, 2008 17:44
autor: godles81
Witam, mam problem a mianowiecie: po podłaczeniu centralnego na pilot przy zamykaniu wszystko jest ok. zamki się zamykają i szyby domykają natomiest przy otwieraniu otwierają sie drzwi i także op;uszczają się szyby, proszę o pomoc co zrobić aby przy otwarciu drzwi pilotem otwierały się tylko zamki i nie opuszczały szyby.
Samochód VW wento 1.9 TDI , 94 rok , centralny fabryczny pneumatyczny, fabryczny alarm , elektryczne szyby, i układ konfortu czyli domykanie szyb i szybra po przytrzymaniu kluczyka , zakupiony sterownik centralnego to: Sterownik zamka centralnego z pilotem RTX RANGER KE1S , 2xPILOT-SCYZORYK, funkcja komfort, LED, sterowanie kierunkowskazami .
Pozdrawiam i proszę o pomoc

: ndz sie 31, 2008 17:53
autor: Paweł Marek
jeżeli szybki uchylają się tylko troszkę powiedzmy 10 cm to powinno to ustąpić jak dłużej poczekasz. A jeśli otwierają się całkiem to masz za długi impuls na otwieranie centrala, ustaw na jak najkrótszy czas w opcjach alarmu (zwykle jest do ustawienia na pół sekundy)

: sob paź 04, 2008 09:30
autor: wegi
podłączam się pod temat, bo właśnie zamontowałem sterownik centralnego zamka (z dodatkowym alarmem), ale mam problem bo działa tylko alarm, nie otwiera i nie zamyka drzwi. na forum znalazlem kilka takich problemow, ale u wszystkich sterowanie jest +, a u mnie otwieranie/zamykanie odbywa się poprzez podanie impulsa masy do zamykanie/otwierania, czyli -

w centralnym podpinalem juz pod kable, w ktorych przy zamykaniu/otwieraniu dociera znikomy impuls (żółty,czerwono-żółty) bez efektów. później podpiąłem się pod zielony i szary, czyli plus sterowania otw/zamyk i też bez efektów (zarówno na impuls 1 sek i 3 sek) w pozostałych kablach jest +12V zawsze ) żółto-zielony po załączeniu zapłonu) i dwie masy (brązowy)

czy może ktoś pomógłby mi w tym elektrycznym problemie.

: sob paź 04, 2008 09:51
autor: Paweł Marek
wegi pisze:a u mnie otwieranie/zamykanie odbywa się poprzez podanie impulsa masy do zamykanie/otwierania, czyli -
Jeśli sterownik podaje minus zamieniasz go na plus przerzutnikiem i po problemie.

[ Dodano: Sob Paź 04, 2008 9:54 am ]
Obrazek

: sob paź 04, 2008 10:08
autor: wegi
czyli ten przerzutnik to jest osobne urządzenie? nie ma w aucie przy centralce kabla ktory podaje impuls masy do sterowania zamkiem?

: sob paź 04, 2008 10:14
autor: Paweł Marek
To "urządzenie" to zwykły przekaźnik odpowiednio podłączony - dałem ci schemat. Po jednym na każdy kabel ze sterownika podający masę. Po zamianie na plus czyli po przejściu przez przerzutnik podłączasz do szarego i zielonego od centrala. Tak jest najprościej.

: sob paź 04, 2008 13:30
autor: wegi
dzieki, juz "chwyciłem" :)

http://moto.allegro.pl/item446690815_pr ... y_vat.html
taki chyba będzie dobry?