Montaż sterownika centralnego zamka + pilot

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

Montaż sterownika centralnego zamka + pilot

Post autor: pasacik110 » czw sie 28, 2008 11:34

Witam zakupiłem sterownik http://allegro.pl/show_item.php?item=41 ... s%C5%82any.
I mam pytanie jak go zamontować??
Auto seryjny alarm, centralny zamek pneumatyczny na 5 drzwi, domykanie szyb.
Centralka też ma opcje domykania szyb, ale mam problem ponieważ na schemacie jest pokazane że mam podłączyć kilka przewodów do interfejsu centralnego zamka(gdzie to się znajduje?) lecz nie wiem z którymi przewodami z interfejsu .czy ktoś jest w stanie mi pomóc.

Czytając inne tematy nie doczytałem się jak to zrobić dlatego umieszczam swój temat i prosił bym o nie kasowanie jego :okej:

Obrazek Obrazek

to niestety dużo nie mówi o podłączeniu domykania szyb.
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2008 11:48 przez pasacik110, łącznie zmieniany 2 razy.


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sie 28, 2008 12:00

do centralnego zamka - schemat: "sterowanie plusem" a nie to co zapodałeś (mimo że masz pneumatyczny). Zamykanie do szarego, otwieranie do zielonego w wiązce dzrwi.
Domykanie: kabel kanału dodatkowego ma podawać plus, w instrukcji musi być napisane jak to zrobić żeby był plus, i do tego samego szarego kabla co zamykanie centrala.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

Post autor: pasacik110 » czw sie 28, 2008 12:41

dach też jest elektryczny czy on też bedzie sie zamykał. a i w instrukcji pisało że kanał dodatkowy jest do tylnej klapy.


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw sie 28, 2008 12:48

pasacik110 pisze:dach też jest elektryczny czy on też bedzie sie zamykał. a i w instrukcji pisało że kanał dodatkowy jest do tylnej klapy.
ale to nie bedzie banglało bo masz pneumatyk

[ Dodano: 28 Sie 2008 12:49 ]
jesli chodzi o klape

[ Dodano: 28 Sie 2008 13:02 ]
co do kanału dodatkowego to mozesz go wykorzystac do czego tylko chcesz



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sie 28, 2008 13:30

pasacik110 pisze:dach też jest elektryczny czy on też bedzie sie zamykał.
będzie, najpierw zamkną się szyby, a po nich dach. Bez dodatkowych połączeń, Elektronikę od tego ma już twoje auto. Pod jednym warynikem: sygnał na domykanie musi być dość długi jakieś 25 sekund, przeczytaj w instrukcji czy jest wystarczająco długi, lub czy pojawia się przy naciksniau jakiegoś przycisku na pilocie.
Z otwieraniem klapy miałbyś sporo roboty - i jak dla mnie jest to kompletnie bez sensu, niepotrzebne, przecież central ci klapę obsługuje.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw sie 28, 2008 13:43

ten dodatkowy kanał po nacisnieciu na pilocie powinien być ciągły do momentu zwolnienia przycisku najlepiej to sprawdz na stole


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

Post autor: pasacik110 » czw sie 28, 2008 23:43

hmmm... co do czasu to bedzie trzeba doczytać.
Paweł Marek pisze:Z otwieraniem klapy miałbyś sporo roboty - i jak dla mnie jest to kompletnie bez sensu, niepotrzebne, przecież central ci klapę obsługuje.
jeżeli chodzi o klape to planuje clear zrobić tylko rejestracje zostawić dlatego chodziło mi żeby od razu zrobić


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

godles81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt paź 24, 2006 10:25
Lokalizacja: szczytno

centralny zamek na pilot problem z montażem

Post autor: godles81 » ndz sie 31, 2008 17:44

Witam, mam problem a mianowiecie: po podłaczeniu centralnego na pilot przy zamykaniu wszystko jest ok. zamki się zamykają i szyby domykają natomiest przy otwieraniu otwierają sie drzwi i także op;uszczają się szyby, proszę o pomoc co zrobić aby przy otwarciu drzwi pilotem otwierały się tylko zamki i nie opuszczały szyby.
Samochód VW wento 1.9 TDI , 94 rok , centralny fabryczny pneumatyczny, fabryczny alarm , elektryczne szyby, i układ konfortu czyli domykanie szyb i szybra po przytrzymaniu kluczyka , zakupiony sterownik centralnego to: Sterownik zamka centralnego z pilotem RTX RANGER KE1S , 2xPILOT-SCYZORYK, funkcja komfort, LED, sterowanie kierunkowskazami .
Pozdrawiam i proszę o pomoc



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 31, 2008 17:53

jeżeli szybki uchylają się tylko troszkę powiedzmy 10 cm to powinno to ustąpić jak dłużej poczekasz. A jeśli otwierają się całkiem to masz za długi impuls na otwieranie centrala, ustaw na jak najkrótszy czas w opcjach alarmu (zwykle jest do ustawienia na pół sekundy)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » sob paź 04, 2008 09:30

podłączam się pod temat, bo właśnie zamontowałem sterownik centralnego zamka (z dodatkowym alarmem), ale mam problem bo działa tylko alarm, nie otwiera i nie zamyka drzwi. na forum znalazlem kilka takich problemow, ale u wszystkich sterowanie jest +, a u mnie otwieranie/zamykanie odbywa się poprzez podanie impulsa masy do zamykanie/otwierania, czyli -

w centralnym podpinalem juz pod kable, w ktorych przy zamykaniu/otwieraniu dociera znikomy impuls (żółty,czerwono-żółty) bez efektów. później podpiąłem się pod zielony i szary, czyli plus sterowania otw/zamyk i też bez efektów (zarówno na impuls 1 sek i 3 sek) w pozostałych kablach jest +12V zawsze ) żółto-zielony po załączeniu zapłonu) i dwie masy (brązowy)

czy może ktoś pomógłby mi w tym elektrycznym problemie.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 04, 2008 09:51

wegi pisze:a u mnie otwieranie/zamykanie odbywa się poprzez podanie impulsa masy do zamykanie/otwierania, czyli -
Jeśli sterownik podaje minus zamieniasz go na plus przerzutnikiem i po problemie.

[ Dodano: Sob Paź 04, 2008 9:54 am ]
Obrazek


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » sob paź 04, 2008 10:08

czyli ten przerzutnik to jest osobne urządzenie? nie ma w aucie przy centralce kabla ktory podaje impuls masy do sterowania zamkiem?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 04, 2008 10:14

To "urządzenie" to zwykły przekaźnik odpowiednio podłączony - dałem ci schemat. Po jednym na każdy kabel ze sterownika podający masę. Po zamianie na plus czyli po przejściu przez przerzutnik podłączasz do szarego i zielonego od centrala. Tak jest najprościej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » sob paź 04, 2008 13:30

dzieki, juz "chwyciłem" :)

http://moto.allegro.pl/item446690815_pr ... y_vat.html
taki chyba będzie dobry?
Ostatnio zmieniony sob paź 04, 2008 13:36 przez wegi, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 456 gości