łozyska alternatora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mario541
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: ndz gru 12, 2004 01:45
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

łozyska alternatora

Post autor: mario541 » sob lip 09, 2005 15:37

wie ktos jaki jest koszt wymiany łozysk w alternatorze Boscha siatkowym???
Sa chyba 2? prawda?


mario541

Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Re: łozyska alternatora

Post autor: vorlog » sob lip 09, 2005 22:05

mario541 pisze:wie ktos jaki jest koszt wymiany łozysk w alternatorze Boscha siatkowym???
Sa chyba 2? prawda?
W każdym masz dwa łożyska.
Koszt to przy własnej robocie ok. 15 zł. Co to znaczy "siatkowy"? :bajer:
V.


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » sob lip 09, 2005 23:11

ja w swoim to robilem ale zalozylem polskie i znowu mam do wymiany zaloz wysoko obrotowe!!!!!!!!



Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: vorlog » ndz lip 10, 2005 23:20

Bula88 pisze:ja w swoim to robilem ale zalozylem polskie i znowu mam do wymiany zaloz wysoko obrotowe!!!!!!!!
Polskie (FŁT) wcale nie są złe, chyba, że kupiłeś w sklepie, który oferuje łożyska pozaklasowe jako pierwszy gatunek, a te nadają się do np. taczek, nie żartuję, są takie sklepy i takie łozyska.
Najlepiej kupować na hurtowni, łożyska powinny być typu RS, uszczelniane czymś w rodzaju simerringów, a nie ZZ, czyli zamknięte blaszanymi deklami- te ostatnie po pewnym czasie wpuszczają wilgoć do środka i ze smaru robi się emulsja...
RS'y pracują ciężej, ale to praktycznie bez znaczenia. Remontowałem w swoim życiu sporo alternatorów, nie tylko VW, ale reklamacji co do łożysk nie miałem.
V.


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 273 gości