Strona 1 z 1

Kosmiczne spalanie

: wt sie 26, 2008 14:29
autor: ksi77
Witam. Mam duzy problem: moj golf 1.8 na wtrysku pali (przy normalnej jezdzie po miescie) 18l/100km. Jest to tak ze dwa razy za duzo i troszke to za drogo jak na moj skromny budzet. Do tego ostro kopci, na zimno ma cholernie wysokie obroty, na goraco bez gazu zaczyna zwalniac (obroty) az w koncu gasnie. Jakie moga byc tego powody??? sonda, problem z ssaniem czy moze komputer.... Poradzcie cos prosze

: wt sie 26, 2008 14:30
autor: szopek87
"lewe" powietrze w układzie ssącym? Np. przez podstawę monowtrysku? Czasem się zdarza (wtrysk powinien się tylko b.lekko przechylać, nie może się bujać, jak się buja, tzn. że to to - rozwarstwiona guma w podstwce. I wtedy niezależnie od innych objawów dużo żłopie.
Padnięta sonda lambda? (ale sonda nie steruje silnikiem na zimno, tylko po nagrzaniu)

: wt sie 26, 2008 14:31
autor: dziejo
ksi77 pisze: sonda,
to moze być powód

: wt sie 26, 2008 14:32
autor: norek111
odepnij sonde to wyjdzie czy w niej problem

[ Dodano: 26 Sie 2008 14:36 ]
i reset sterownika

: wt sie 26, 2008 15:08
autor: dziejo
norek111 pisze:odepnij sonde to wyjdzie
tak odrazu nic nie wyjdzie komp łapie błędy (pomału ) w rezultacie po dłuzszym uzytkowaniu z padniętą sondą objawy są podobne jak pisze ksi77

: wt sie 26, 2008 15:13
autor: norek111
dziejo pisze:
norek111 pisze:odepnij sonde to wyjdzie
tak odrazu nic nie wyjdzie komp łapie błędy (pomału ) w rezultacie po dłuzszym uzytkowaniu z padniętą sondą objawy są podobne jak pisze ksi77
po resecie wruci do nastaw fabrycznych

: czw sie 28, 2008 22:36
autor: tomek1977
zacznij od czujnika temperatury silnika(ten na cztery piny) odpowiedzialny jest za urzadzenie rozruchowe moze nie wylaczac ssania i wtedy duzo pali(czesta przyczyna)

: sob wrz 06, 2008 16:36
autor: szopek87
sonda nie dziala na zimnym silniku tylko od pewnej temperatury wiec sonda powinna byc dobra , a juz jak mowa o czujnikach to sprawdz wszystkie bo nie zawsze ten w bloku jest zly
tomek1977 pisze:zacznij od czujnika temperatury silnika(ten na cztery piny)
a w 1.8 jest czujnik 4 pinowy czy ja mam w swoim dwu pinowy w bloku