Kosmiczne spalanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ksi77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt sie 26, 2008 14:03
Lokalizacja: od znajomych
Kontakt:

Kosmiczne spalanie

Post autor: ksi77 » wt sie 26, 2008 14:29

Witam. Mam duzy problem: moj golf 1.8 na wtrysku pali (przy normalnej jezdzie po miescie) 18l/100km. Jest to tak ze dwa razy za duzo i troszke to za drogo jak na moj skromny budzet. Do tego ostro kopci, na zimno ma cholernie wysokie obroty, na goraco bez gazu zaczyna zwalniac (obroty) az w koncu gasnie. Jakie moga byc tego powody??? sonda, problem z ssaniem czy moze komputer.... Poradzcie cos prosze



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » wt sie 26, 2008 14:30

"lewe" powietrze w układzie ssącym? Np. przez podstawę monowtrysku? Czasem się zdarza (wtrysk powinien się tylko b.lekko przechylać, nie może się bujać, jak się buja, tzn. że to to - rozwarstwiona guma w podstwce. I wtedy niezależnie od innych objawów dużo żłopie.
Padnięta sonda lambda? (ale sonda nie steruje silnikiem na zimno, tylko po nagrzaniu)


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt sie 26, 2008 14:31

ksi77 pisze: sonda,
to moze być powód



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt sie 26, 2008 14:32

odepnij sonde to wyjdzie czy w niej problem

[ Dodano: 26 Sie 2008 14:36 ]
i reset sterownika


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt sie 26, 2008 15:08

norek111 pisze:odepnij sonde to wyjdzie
tak odrazu nic nie wyjdzie komp łapie błędy (pomału ) w rezultacie po dłuzszym uzytkowaniu z padniętą sondą objawy są podobne jak pisze ksi77



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt sie 26, 2008 15:13

dziejo pisze:
norek111 pisze:odepnij sonde to wyjdzie
tak odrazu nic nie wyjdzie komp łapie błędy (pomału ) w rezultacie po dłuzszym uzytkowaniu z padniętą sondą objawy są podobne jak pisze ksi77
po resecie wruci do nastaw fabrycznych



tomek1977
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn lip 21, 2008 22:17
Lokalizacja: radom

Post autor: tomek1977 » czw sie 28, 2008 22:36

zacznij od czujnika temperatury silnika(ten na cztery piny) odpowiedzialny jest za urzadzenie rozruchowe moze nie wylaczac ssania i wtedy duzo pali(czesta przyczyna)



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » sob wrz 06, 2008 16:36

sonda nie dziala na zimnym silniku tylko od pewnej temperatury wiec sonda powinna byc dobra , a juz jak mowa o czujnikach to sprawdz wszystkie bo nie zawsze ten w bloku jest zly
tomek1977 pisze:zacznij od czujnika temperatury silnika(ten na cztery piny)
a w 1.8 jest czujnik 4 pinowy czy ja mam w swoim dwu pinowy w bloku


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 333 gości