Strona 1 z 1
czy to uszczelka pod głowica do wymiany??
: pn sie 25, 2008 17:29
autor: wronio1
witam wszystkich:D
mam problem z moim szaleństwem a mianowicie ostatnio wyrzuca mi ciągle wodę przez zbiorniczek wyrównawczy. no i grzeje się strasznie. i nie wiem co to może być:/ czy uszczelka pod głowicą do wymiany czy może się zapowietrzył czy może głowica do wymiany?? proszę o pomoc
: pn sie 25, 2008 17:35
autor: wojtas4589
a termostat sprawdzałeś? i napisz coś więcej kiedy wyrzuca ci tą wodę? na zimnym silniku czy jak sie rozgrzeje czy jak???
: pn sie 25, 2008 17:38
autor: wronio1
termostat jest ok
wszystkie czujniki tak samo:D a wode wyrzuca i na zimnym i na ciepłym silniku. nie mam już pojecia co może byc przyczyną:/
: pn sie 25, 2008 17:41
autor: wojtas4589
może korek zbiorniczka, sprawdzałeś? bez korka też wyrzuca?
: pn sie 25, 2008 17:43
autor: wronio1
też. najgorzej to jak zaśsie po odpaleniu i pochodzi chwilke i eksplozja. już nie mam sił i pomysłów co może być nie tak
: pn sie 25, 2008 17:44
autor: wojtas4589
sprecyzuj temat i napisz jaki masz silnik bo poleci do zsypu
i poczytaj regulamin
[ Dodano: 25 Sie 2008 17:52 ]
ale robiłeś coś przy silniku czy tak z dnia na dzień to się stało?
: pn sie 25, 2008 17:54
autor: wronio1
nic nie robiłem .pojechałem w trase i w trakcie drogi powrotnej się zaczęlo tak dziać.
: pn sie 25, 2008 17:59
autor: Alec
jezeli korek jest ok (uszczelka dobrze lezy i wypuszcza cisnienie)
to sprawdz czy wezyk przelowowy idacy od chlodnicy do zbiorniczka wyrownawczego jest drozny bo jak jest "zapchany" to tez bedzie wywalalo plyn;
a czy uszczelka uszkodzona:
masz slady oleju w zbiorniczku z woda?
jasne kropki na bagnecie albo na korku od oleju ??
: pn sie 25, 2008 18:01
autor: wojtas4589
auto nie jest słabsze, nie zaczęło dymić czy cuś? dlamnie to wygląda na uszczelke jeśli twierdzisz że od razu wywala wodę. a olej w porządku? sprawdzałeś stan
: pn sie 25, 2008 23:04
autor: Sztomel
wronio1 skoro wywala jak chwilę pochodzi to nie może temu być winny termostat ani wentylator, sterownik wentylatora, włacznik termiczny w chłodnicy czy też sama chłodnica, jeśli chcesz się upewnić czy to uszczelka pod głowicą (a wszystko na to wskazuje) to po paru minutach od odpalenia silnika odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i zobacz czy płyn zaczyna bąblować jak woda podczas gotowania - jeśli tak to uszczelka pod głowicą
a jeszcze jedna sprawa - przy walnietj uszczelce, nie zawsze występują plamy oleju w zbiorniczku wyrównawczym - wszystko zależy czy uszczelkę wypaliło do kanału wodnego czy do kanału olejowego ale jeśli wywala płyn ze zbiorniczka to poszła uszczelka na odcinku od któregoś z cylindrów do kanału wodnego w silniku.