Strona 1 z 1
Mk III - PRZEBICIA NA PRZEWODACH
: pt lip 08, 2005 22:17
autor: h2o
Witam
W związku z tym, ze nie dowiedziałem się do końca o co chodzi z tym problemem nieodpalania mojego samochodu po deszczu postawie pytanie inaczej.
Jakie przewody w komorze silnika są najbardziej podatne na przebicia i co w związku z tym robić? Izolować jeszcze jedną warstwą taśmy czy zakładać nową instalację?
pozdrawiam
: pt lip 08, 2005 23:17
autor: daaroo
jak mają przebica to tylko wymiana
: sob lip 09, 2005 10:26
autor: h2o
Kurcze może ktoś w końcu napisze, które przewody sa najbardziej podatne na zawilgocenie w komorze silnika (golf III 1.6 ABU). Po deszczu samochód nie chce mi odpalić i to jest związane z zawilgoceniem bądź zalaniem czegoś. Na razie nie mogę tego zlokalizować. Może ktoś ma podobny problemas?
pozdrawiam
: sob lip 09, 2005 16:50
autor: Baster
Jak to jakie....przewody wysokiego napiecia....to te ktore sa podpiete do swiec....jesli sa stare juz i twarde to przy duzej wilgotnosci bedzie przebicie
i nic nie pomoze zadna tasma izolacyjna.....trzeba je wymienic
: pn lip 11, 2005 18:37
autor: h2o
To nie przewody WN. Te już wymieniłem są nowe. Problem pojawił sie wiosną kiedy przyszły roztopy. Trzyma do teraz. Po każdym deszczu kiedy zalewa mi podszybie to samochód nie chce odpalić. Tylko tam zbiera się woda. Kable WN są suche - sprawdzałem zaraz po deszcu. Może ktoś wie na co zwrócic uwagę w podszybiu? Jakie tam ida przewody i które są najbardziej narażone na wilgoć? Co mam kurcze zrobić żeby odpalał mi tez po deszczu?
Łapy mi już do kostek opadają bo jak wyschnie to pali. Fuck!
pozdrawiam
: pn lip 11, 2005 18:46
autor: czerepacha
przewody moga byc suche a i skra i tak bedzie skakala! na jakie je wymieniles?? zapomnialem jka sie to nazywa to jest to co idzie jeden przewod WN do kupulki "cewka"?-nie cewaka! sprawdz tez to!!
: pn lip 11, 2005 18:51
autor: h2o
Cewka sprawdzona. Wymieniona na nową
. Tak więc to nie cewka i przewody. Kiedy nie chce mi odpalić po deszczu to jest iskra. Odłączałem kabel WN od kopółki i kręciłem silnikiem. Iskra była. Jakby cewka była walnieta to by iskty nie było (chyba).
pozdrawiam
: wt lip 12, 2005 08:31
autor: TAZ
Jak będzie ciemno otwórz maske i odpal silnik. Ręką dotykaj przewodów. Jak zauważysz jasną łune na nich przy styku z wwoją ręką to przewody masz do wymiany i nieważne ile mają przebiegu.
: wt lip 12, 2005 08:50
autor: h2o
Kurcze w którym miejscu mam dotykać tych przewodów? Żeby mnie czasem nie popieściło
. Mam je odłączyć, czy zostawic podłączone? Jaką łunę mam zobaczyć i przy których stykach? Taz napisz coś więcej. Bedzie jeśniej czy co? Sam już nie wiem
Poza tym ja myślę, że to coś w podszybiu mi przebija, ale skoro mówicie, że przewody WN - to też sprawdzę.
pozdrawiam i piszcie jeszcze - w końcu znajdziemy tą pierdółkę.
[ Dodano: Wto Lip 12, 2005 08:52 ]
Kurcze tak sobie jeszcze myślę. A może to przez świece? Założyłem Boscha. Wiem, ze to kiszka do golfa, ale jak je zmieniałem nikt mi nie powiedział jakie, a facet w motoryzacyjnym zachwalał te.
podrawiam
: wt lip 12, 2005 12:23
autor: 4maly
Moj znajomy w III mial podobny problem. Jak padalo to auto gaslo. Pojechal do elektryka i wymienil jakas kostke kolo stacyjki i problem znikl. Zapytam sie go dokladnie to moze cos jeszcze skrobne.
[ Dodano: Czw Lip 21, 2005 23:39 ]
Bylem u kumpla i pytalem sie jak to zrobil. Wiec jedno sprostowanie co do tej kostki, to nie ten problem. Sorki za wprowadzenie w blad, ale co do gasniecia to rozwiazal to tak ze kompulke wkleil na silikon. Wiec zdejmij ja i brzek obsmaruj silikonem zeby troche pocieklo (wyplynelo). Podobno mk III maja ta wade ze komplka jest slabo uszczelniona i tamtedy dostaje sie woda.
Napisz jak ci to pomoglo. Teraz jest deszczowo wiec mozesz sprobowac, pozatym nic nie ryzykujesz.
Pozdro