Mk III - PRZEBICIA NA PRZEWODACH

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Mk III - PRZEBICIA NA PRZEWODACH

Post autor: h2o » pt lip 08, 2005 22:17

Witam

W związku z tym, ze nie dowiedziałem się do końca o co chodzi z tym problemem nieodpalania mojego samochodu po deszczu postawie pytanie inaczej.
Jakie przewody w komorze silnika są najbardziej podatne na przebicia i co w związku z tym robić? Izolować jeszcze jedną warstwą taśmy czy zakładać nową instalację?

pozdrawiam



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pt lip 08, 2005 23:17

jak mają przebica to tylko wymiana



Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » sob lip 09, 2005 10:26

Kurcze może ktoś w końcu napisze, które przewody sa najbardziej podatne na zawilgocenie w komorze silnika (golf III 1.6 ABU). Po deszczu samochód nie chce mi odpalić i to jest związane z zawilgoceniem bądź zalaniem czegoś. Na razie nie mogę tego zlokalizować. Może ktoś ma podobny problemas?

pozdrawiam



Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » sob lip 09, 2005 16:50

Jak to jakie....przewody wysokiego napiecia....to te ktore sa podpiete do swiec....jesli sa stare juz i twarde to przy duzej wilgotnosci bedzie przebicie
i nic nie pomoze zadna tasma izolacyjna.....trzeba je wymienic



Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » pn lip 11, 2005 18:37

To nie przewody WN. Te już wymieniłem są nowe. Problem pojawił sie wiosną kiedy przyszły roztopy. Trzyma do teraz. Po każdym deszczu kiedy zalewa mi podszybie to samochód nie chce odpalić. Tylko tam zbiera się woda. Kable WN są suche - sprawdzałem zaraz po deszcu. Może ktoś wie na co zwrócic uwagę w podszybiu? Jakie tam ida przewody i które są najbardziej narażone na wilgoć? Co mam kurcze zrobić żeby odpalał mi tez po deszczu?
Łapy mi już do kostek opadają bo jak wyschnie to pali. Fuck!

pozdrawiam



czerepacha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 23:52
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: czerepacha » pn lip 11, 2005 18:46

przewody moga byc suche a i skra i tak bedzie skakala! na jakie je wymieniles?? zapomnialem jka sie to nazywa to jest to co idzie jeden przewod WN do kupulki "cewka"?-nie cewaka! sprawdz tez to!!



Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » pn lip 11, 2005 18:51

Cewka sprawdzona. Wymieniona na nową :bigok: . Tak więc to nie cewka i przewody. Kiedy nie chce mi odpalić po deszczu to jest iskra. Odłączałem kabel WN od kopółki i kręciłem silnikiem. Iskra była. Jakby cewka była walnieta to by iskty nie było (chyba).

pozdrawiam



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt lip 12, 2005 08:31

Jak będzie ciemno otwórz maske i odpal silnik. Ręką dotykaj przewodów. Jak zauważysz jasną łune na nich przy styku z wwoją ręką to przewody masz do wymiany i nieważne ile mają przebiegu.



Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » wt lip 12, 2005 08:50

Kurcze w którym miejscu mam dotykać tych przewodów? Żeby mnie czasem nie popieściło :helm: . Mam je odłączyć, czy zostawic podłączone? Jaką łunę mam zobaczyć i przy których stykach? Taz napisz coś więcej. Bedzie jeśniej czy co? Sam już nie wiem

Poza tym ja myślę, że to coś w podszybiu mi przebija, ale skoro mówicie, że przewody WN - to też sprawdzę.

pozdrawiam i piszcie jeszcze - w końcu znajdziemy tą pierdółkę.

[ Dodano: Wto Lip 12, 2005 08:52 ]
Kurcze tak sobie jeszcze myślę. A może to przez świece? Założyłem Boscha. Wiem, ze to kiszka do golfa, ale jak je zmieniałem nikt mi nie powiedział jakie, a facet w motoryzacyjnym zachwalał te.

podrawiam



Awatar użytkownika
4maly
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: wt gru 14, 2004 01:45
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: 4maly » wt lip 12, 2005 12:23

Moj znajomy w III mial podobny problem. Jak padalo to auto gaslo. Pojechal do elektryka i wymienil jakas kostke kolo stacyjki i problem znikl. Zapytam sie go dokladnie to moze cos jeszcze skrobne.

[ Dodano: Czw Lip 21, 2005 23:39 ]
Bylem u kumpla i pytalem sie jak to zrobil. Wiec jedno sprostowanie co do tej kostki, to nie ten problem. Sorki za wprowadzenie w blad, ale co do gasniecia to rozwiazal to tak ze kompulke wkleil na silikon. Wiec zdejmij ja i brzek obsmaruj silikonem zeby troche pocieklo (wyplynelo). Podobno mk III maja ta wade ze komplka jest slabo uszczelniona i tamtedy dostaje sie woda.

Napisz jak ci to pomoglo. Teraz jest deszczowo wiec mozesz sprobowac, pozatym nic nie ryzykujesz.

Pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 232 gości