Strona 1 z 1

[mk3] Jak regulować napięcie paska alternatora w 1Z

: pt lip 08, 2005 18:31
autor: Unicron
Witam

Mam taką sytuację, ze rolra napinajaca pasek alternatora w czasie pracy silnika podskakuje i wydaje hałas. Rolka w czsie drgań przemieszczas się 2 cm w lepo i z 2cm w prawo.

Czy regulacja napiecia psaka alternatora wyglada tak jak w zwykłym dieslu?? (tak jak na skanie)?? Dodam tylko, że mam klimy.

: pt lip 08, 2005 19:30
autor: Bula88
musisz chyba wymienic napinacz, niejest on tani:(

: pt lip 08, 2005 19:33
autor: Unicron
a nie wystraczy napiąć trochę tego paska?? bo moze on jest za luźny, bo napinacz lata nie dlatego ze ma luzy tylko dlategoze pasek (chyba) jest za luźny.

: pt lip 08, 2005 21:27
autor: Bula88
z tego co pamietam to nie idzie regolowac naciagu, chyba ze wyjmiesz napinacz i tam gdzie massz otwory na sruby i przerobisz je na fasolki i ustawisz aby sztywien stal na pasku

: pt lip 08, 2005 23:03
autor: Unicron
ok, a jeśli zamiast przestawiać naciąg paska, przestawić alternator?? tzn trochęgo przesunąć aby naciagnął pasek- da sie tak??

: pt lip 08, 2005 23:42
autor: Bula88
chyba nie da rady

: sob lip 09, 2005 00:52
autor: Corvax
Ty sie dokładnie przyglądnij dlaczego Ci ta rolka tak lata - czy te drgania nie sa powodowane na innych kołach pasowych.