2gi bieg lubi zgrzytnąć

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adams111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 29, 2007 21:41
Lokalizacja: Poznań / Konin
Kontakt:

2gi bieg lubi zgrzytnąć

Post autor: adams111 » sob sie 23, 2008 11:09

Witam
Mam problemik polegający na tym że przy szybkim przerzucaniu z 1 na 2 skrzynia lubi sobie zgrzytnąć...
Proszę o diagnozę. Dodam że olej w skrzyni został wymieniony jakieś 2 lata temu na nowy. Czy dolanie oleju mogłoby pomóc ? Jak sprawdzić prawidłowy poziom oleju w skrzyni ?
czy dolewka może być zrobiona innym olejem czy musi być ten sam ?
Ostatnio zmieniony sob sie 23, 2008 22:03 przez adams111, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob sie 23, 2008 12:22

skrzynie biegów masz sterowana na wodziki nie linka
problemem moze byc wyrobiony plastikowy łącznik kulowy na skrzyni łatwo go zlokalizowac ma dł ok 8cm i łączy ruchomo ze sobą w elementy
kolega w MKIII tak 1.9 TD tak miał
koszt w ASO to 9,20zł
niektórzy tez mówili ze to synchronizator i skrzynia do rozebrania a tu guzik
wymiana banalnie prosta
nie wchodziła mu dobrze 2ka-czyt haczyła i był zgrzyt po wymianie jak z fabryki
Ostatnio zmieniony sob sie 23, 2008 13:48 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

alex841
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt lip 04, 2008 22:26
Lokalizacja: kraków

Post autor: alex841 » sob sie 23, 2008 15:31

Fahoo pisze:skrzynie biegów masz sterowana na wodziki nie linka
problemem moze byc wyrobiony plastikowy łącznik kulowy na skrzyni łatwo go zlokalizowac ma dł ok 8cm i łączy ruchomo ze sobą w elementy
kolega w MKIII tak 1.9 TD tak miał
koszt w ASO to 9,20zł
niektórzy tez mówili ze to synchronizator i skrzynia do rozebrania a tu guzik
wymiana banalnie prosta
nie wchodziła mu dobrze 2ka-czyt haczyła i był zgrzyt po wymianie jak z fabryki
kolega ma rację, od tego najlepiej zacząć, a co do oleju to:
-sprawdź czy nie masz wycieków ze skrzynki (jak są wycieki to oleju może brakować:)
-poziom oleju sprawdza się przez odkręcenie korka wlewu oleju- trzeba wlewać olej dopóki nie zacznie się wylewać
-raczej nie dolewaj innego oleju niż jest wlany, chociaż olej innej marki ale o takich samych parametrach (półsyntetyk) nie powinien zaszkodzić
-zawsze dbaj o dobry poziom oleju- skrzynki VW są na braki bardzo czułe


dobry golf nie jest zły

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob sie 23, 2008 21:29

to ten element wyglada chyba identycznie z tym oryginalnym na skrzyni sory ale nie mam mozliwosci porównania
Obrazek

a tu link jak by ktos potrzebował z allegro a nie z ASO
http://motoallegro.pl/item418902148_cie ... html#photo

[ Dodano: 23 Sie 2008 21:32 ]
a zeby było smieszniej to sprzedaje nasz forumowy kolega SAS_GTI :bigok: pozdrawiam kolege z Warszawy :grin:
Ostatnio zmieniony sob sie 23, 2008 21:30 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 187 gości