Witam
Mam problemik polegający na tym że przy szybkim przerzucaniu z 1 na 2 skrzynia lubi sobie zgrzytnąć...
Proszę o diagnozę. Dodam że olej w skrzyni został wymieniony jakieś 2 lata temu na nowy. Czy dolanie oleju mogłoby pomóc ? Jak sprawdzić prawidłowy poziom oleju w skrzyni ?
czy dolewka może być zrobiona innym olejem czy musi być ten sam ?
2gi bieg lubi zgrzytnąć
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 118
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 21:41
- Lokalizacja: Poznań / Konin
- Kontakt:
2gi bieg lubi zgrzytnąć
Ostatnio zmieniony sob sie 23, 2008 22:03 przez adams111, łącznie zmieniany 2 razy.
skrzynie biegów masz sterowana na wodziki nie linka
problemem moze byc wyrobiony plastikowy łącznik kulowy na skrzyni łatwo go zlokalizowac ma dł ok 8cm i łączy ruchomo ze sobą w elementy
kolega w MKIII tak 1.9 TD tak miał
koszt w ASO to 9,20zł
niektórzy tez mówili ze to synchronizator i skrzynia do rozebrania a tu guzik
wymiana banalnie prosta
nie wchodziła mu dobrze 2ka-czyt haczyła i był zgrzyt po wymianie jak z fabryki
problemem moze byc wyrobiony plastikowy łącznik kulowy na skrzyni łatwo go zlokalizowac ma dł ok 8cm i łączy ruchomo ze sobą w elementy
kolega w MKIII tak 1.9 TD tak miał
koszt w ASO to 9,20zł
niektórzy tez mówili ze to synchronizator i skrzynia do rozebrania a tu guzik
wymiana banalnie prosta
nie wchodziła mu dobrze 2ka-czyt haczyła i był zgrzyt po wymianie jak z fabryki
Ostatnio zmieniony sob sie 23, 2008 13:48 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
kolega ma rację, od tego najlepiej zacząć, a co do oleju to:Fahoo pisze:skrzynie biegów masz sterowana na wodziki nie linka
problemem moze byc wyrobiony plastikowy łącznik kulowy na skrzyni łatwo go zlokalizowac ma dł ok 8cm i łączy ruchomo ze sobą w elementy
kolega w MKIII tak 1.9 TD tak miał
koszt w ASO to 9,20zł
niektórzy tez mówili ze to synchronizator i skrzynia do rozebrania a tu guzik
wymiana banalnie prosta
nie wchodziła mu dobrze 2ka-czyt haczyła i był zgrzyt po wymianie jak z fabryki
-sprawdź czy nie masz wycieków ze skrzynki (jak są wycieki to oleju może brakować:)
-poziom oleju sprawdza się przez odkręcenie korka wlewu oleju- trzeba wlewać olej dopóki nie zacznie się wylewać
-raczej nie dolewaj innego oleju niż jest wlany, chociaż olej innej marki ale o takich samych parametrach (półsyntetyk) nie powinien zaszkodzić
-zawsze dbaj o dobry poziom oleju- skrzynki VW są na braki bardzo czułe
dobry golf nie jest zły
to ten element wyglada chyba identycznie z tym oryginalnym na skrzyni sory ale nie mam mozliwosci porównania
a tu link jak by ktos potrzebował z allegro a nie z ASO
http://motoallegro.pl/item418902148_cie ... html#photo
[ Dodano: 23 Sie 2008 21:32 ]
a zeby było smieszniej to sprzedaje nasz forumowy kolega SAS_GTI pozdrawiam kolege z Warszawy
a tu link jak by ktos potrzebował z allegro a nie z ASO
http://motoallegro.pl/item418902148_cie ... html#photo
[ Dodano: 23 Sie 2008 21:32 ]
a zeby było smieszniej to sprzedaje nasz forumowy kolega SAS_GTI pozdrawiam kolege z Warszawy
Ostatnio zmieniony sob sie 23, 2008 21:30 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 187 gości