Witam, zakładałem już temat odnośnie moich problemów z Golfem IV 2003 1.6, podejrzewałem sondę lambda, ale ona byłą w porządku (zgodnie z opiniami kolegów z forum), wadliwa okazała się wtedy cewka.
Samochód ma przejechane 110kkm, wszystko na benzynie, od 1kkm jest założony LPG. Najpierw padła jedna cewka (ta do której podłączone są kable od LPG), po 1 tygodniu padła kolejna, jak ją wymieniłem to praktycznie od razu i ona padła, autem teraz nie jeżdżę bo boję się, że padnie kolejna cewka, a nie stać mnie na ciągłe ich wymiany.
Co się dzieje, że te cewki mi tak padają?.
Zapłon zawsze jest wyłączony gdy silnik nie pracuje, cewki psują się w czasie jazdy, do tej pory za każdym razem przy niskim obciążeniu silnika.
Pozdrawiam.
Pali cewki zapłonowe
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Pierwszą cewkę kupowałem oryginalną, nową, drugą cewkę od tej samej osoby - mechanika dostałem też oryginalną ale zgodził się na wymianę, tym razem nie na oryginał ale zamiennik bo nie ma znaczka VW.
Masa jest ok, odkręciłem nawet ten kabelek i przetarłem papierem, odtłuściłem.
Póki co samochód jeździ, ciekawe jak długo.
Masa jest ok, odkręciłem nawet ten kabelek i przetarłem papierem, odtłuściłem.
Póki co samochód jeździ, ciekawe jak długo.
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 317 gości