Zmiana zegarow
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zmiana zegarow
Witam wszystkich. Przyciągnołem z niemiec MKIV 1.9 TDI 74KW i 101KM silnik AXR auto w wersji Kombi (Variant) wersja Ocean z 2003 roku (koniec lipca) na naklejce przy kole zapasowym jest napisane Baisic , ale nie pasuje mi kilka pozycji z wersji baisic np ma tarcze wentylowane z przodu i z tyłu ( w książkach od części zamiennych z tyłu powinien mieć zwykłe tarcze albo 6 kurtyn powietrznych i 4 poduchy ... ale do tematu.
Nie mam kompytera w kiczniku który pokazuje spalanie itd a w to miejsce mam zwykłe zegary , wiem że manetka wycjeraczek ma wtedy jakieś przełącznik a ja tego nie mam . Chciał bym mieć takowe zegary a nie wiem czy mogę mieć... Co muszę sprawdzić , gdzie zajrzeć i jak podpiąć lub co zamienić... Bardzo proszę o podpowiedż ... Jestem z łodzi i gdzie takie coś i za ile to mi zrobią lub czy sam dam radę .
Nie mam kompytera w kiczniku który pokazuje spalanie itd a w to miejsce mam zwykłe zegary , wiem że manetka wycjeraczek ma wtedy jakieś przełącznik a ja tego nie mam . Chciał bym mieć takowe zegary a nie wiem czy mogę mieć... Co muszę sprawdzić , gdzie zajrzeć i jak podpiąć lub co zamienić... Bardzo proszę o podpowiedż ... Jestem z łodzi i gdzie takie coś i za ile to mi zrobią lub czy sam dam radę .
Ostatnio zmieniony pt sie 22, 2008 22:21 przez hyper74, łącznie zmieniany 1 raz.
...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
http://www.google.pl/custom?hl=pl&inlan ... .vwgolf.pl
http://www.google.pl/custom?hl=pl&inlan ... .vwgolf.pl
http://www.google.pl/custom?hl=pl&inlan ... .vwgolf.pl
hyper74,
1. kupujesz licznik z TDI (najlepiej pełny FIS czyli duży wyświetlacz) numer na liczniku musi mieć środkową liczbę 920
2. kupujesz manetkę z możliwością obsługi MFA czy FIS (to samo)
3. potzrebujesz 5 kabelków i końcówki żeby dopiąć się do wtyczki manetki i połączyć się z zegarami oraz z kompem silnika (spalanie)
. Jak już to wszystko masz trzeba teraz założyć manetkę + kabelki potem wsadzić nowe zegary - programem VAGtacho odczytać kod immo - zaprogramować kluczyki oraz ustawić przebieg licnzika na taki jak masz obecnie, jak chcesz to przeprogramować licznik żeby np. pokazywał ile przejedziesz jeszcze na tym co masz w baku, zaprogramować licznik pod twoje wymagania czyli język , wyposażenie.
Po tym wszystkim cieszyć się że wszystko ładnie chodzi
[ Dodano: Sob Sie 23, 2008 10:33 am ]
jakbyś miał problem z ostatnimi czynnościami (montaż + kodowanie to śmignij do mnie)
1. kupujesz licznik z TDI (najlepiej pełny FIS czyli duży wyświetlacz) numer na liczniku musi mieć środkową liczbę 920
2. kupujesz manetkę z możliwością obsługi MFA czy FIS (to samo)
3. potzrebujesz 5 kabelków i końcówki żeby dopiąć się do wtyczki manetki i połączyć się z zegarami oraz z kompem silnika (spalanie)
. Jak już to wszystko masz trzeba teraz założyć manetkę + kabelki potem wsadzić nowe zegary - programem VAGtacho odczytać kod immo - zaprogramować kluczyki oraz ustawić przebieg licnzika na taki jak masz obecnie, jak chcesz to przeprogramować licznik żeby np. pokazywał ile przejedziesz jeszcze na tym co masz w baku, zaprogramować licznik pod twoje wymagania czyli język , wyposażenie.
Po tym wszystkim cieszyć się że wszystko ładnie chodzi
[ Dodano: Sob Sie 23, 2008 10:33 am ]
jakbyś miał problem z ostatnimi czynnościami (montaż + kodowanie to śmignij do mnie)
Witamgreg pisze:hyper74, w razie problemów wal do mnie na gg - mam już to rozpracowane
Czy da rade założyć licznik fis z dużym komputerem do golfa 4 1.9 tdi z 99r, z numeru Vin wychodzi ,że jest to model 2000
pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony sob sie 23, 2008 15:06 przez mikom, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 149 gości