[AFN] Mój wynik VAG'u.
: pt lip 08, 2005 11:41
Po raz kolejny ja. Posiadany samochód: Seat Ibiza, silnik AFN.
Dzisiaj jadąc na VAG w trasie włączył się tryb awaryjny, obroty spadały, prędkość także.
Na komputerze wykazało błędy jakiegoś zaworu jeśli się nie mylę, błąd wtrysków i coś z immobilizerem.
Gościu mówi, że powodem tego jest przepływomierz, jak również zły kąt wtrysku [przy zmianie rozrządu nie ustawiali mi tego!].
Podczas testów na biegu jałowym proporcje prawidłowe i te z mojego autka były takie same, ale przy gazowaniu właściwe wskazywały ~800mg/ na coś tam [jakaś jednostka] a mój komputer samochodowy przydzielał temu 450 mg. Więc prawie dwukrotnie mniej niż prawidłowy stan.
Sprawdzaliśmy również coś z wtryskiem, i pokazywało ok 2,65 ; 2,66 ; 2,67, a podobno ma być dwa razy więcej.
Proszę znawców o wypowiedzenie się, czy to na bank przepływka i zły kąt wtrysku.
Z góry bardzo dziękuję!
Dzisiaj jadąc na VAG w trasie włączył się tryb awaryjny, obroty spadały, prędkość także.
Na komputerze wykazało błędy jakiegoś zaworu jeśli się nie mylę, błąd wtrysków i coś z immobilizerem.
Gościu mówi, że powodem tego jest przepływomierz, jak również zły kąt wtrysku [przy zmianie rozrządu nie ustawiali mi tego!].
Podczas testów na biegu jałowym proporcje prawidłowe i te z mojego autka były takie same, ale przy gazowaniu właściwe wskazywały ~800mg/ na coś tam [jakaś jednostka] a mój komputer samochodowy przydzielał temu 450 mg. Więc prawie dwukrotnie mniej niż prawidłowy stan.
Sprawdzaliśmy również coś z wtryskiem, i pokazywało ok 2,65 ; 2,66 ; 2,67, a podobno ma być dwa razy więcej.
Proszę znawców o wypowiedzenie się, czy to na bank przepływka i zły kąt wtrysku.
Z góry bardzo dziękuję!