nowy rozrząd szarpie na wolnych obrotach
: śr sie 20, 2008 21:39
Witam
Jestem szczęśliwym posiadaczem MK4 1.6 16v AZD (zagazowany).
Przebieg dobił do 90tysi i dałem na wymianę rorządu (Chiniewicz Warszawa).
Po odbiorze jest co następuje: w trakcie jazdy jest OK nie powiem, ale...
...na wolnych obrotach trochę szarpie silnikiem, jakby nierówna praca, obrotomierz stoi sztywno, pod domem podpiąłem interfejs do gazu i rzuciło mi się w oczy, że czasy wtrysku się zmieniły.
Przed wymianą były (o ile dobrze pamiętam) na poziomie 2.3-2.5 ms. teraz mam 3.9ms
Pytanie jest czy w serwisie po wymianie nie spaprali ustawienia kąta wyprz zapłonu, czy tym podobnych rzeczy ? przyznaje że mało się znam na mechanice i może się czepiam.
Kolega sugerował że te czasy wtrysku to powinny być na poziomie 1.9ms i na jego oko to za późny zapłon zrobili, a wogole to pewnie wymienili zmontowali, jak zapalil to oddali klientowi.
Podpowiedzcie Koledzy co i jak. PLIZZZZ
Jestem szczęśliwym posiadaczem MK4 1.6 16v AZD (zagazowany).
Przebieg dobił do 90tysi i dałem na wymianę rorządu (Chiniewicz Warszawa).
Po odbiorze jest co następuje: w trakcie jazdy jest OK nie powiem, ale...
...na wolnych obrotach trochę szarpie silnikiem, jakby nierówna praca, obrotomierz stoi sztywno, pod domem podpiąłem interfejs do gazu i rzuciło mi się w oczy, że czasy wtrysku się zmieniły.
Przed wymianą były (o ile dobrze pamiętam) na poziomie 2.3-2.5 ms. teraz mam 3.9ms
Pytanie jest czy w serwisie po wymianie nie spaprali ustawienia kąta wyprz zapłonu, czy tym podobnych rzeczy ? przyznaje że mało się znam na mechanice i może się czepiam.
Kolega sugerował że te czasy wtrysku to powinny być na poziomie 1.9ms i na jego oko to za późny zapłon zrobili, a wogole to pewnie wymienili zmontowali, jak zapalil to oddali klientowi.
Podpowiedzcie Koledzy co i jak. PLIZZZZ