Tył siedzi na odbojach ...
: śr sie 20, 2008 19:28
Było sobie tylne zawieszenie nieruszane nigdy wcześniej przezemnie.
Zawsze jakoś był mniejszy prześwit miedzy oponą a karoserią z tyłu niż z przodu
Tak jakby auto troche siedziało tyłem przyduszone.
Na pewno wiedziałem że mam rozsypane odboje i dość tłukło na dziurach bardzo twardo.
kupilem na allegro zestaw sprzezyny+ amory gazowe + odboje
link aukcji
amory stare i nowe identyczny zakres ruchów.
sprzężyny identyczne długości bez nacisku i na ręke podobnie stawiały opór przy scisku
odboje nie można porównać bo tylko farfocle wisiały ze starych.
po wymianie wszytkiego sie ucieszyłem bo auto troche wyżej sie podniosło i sobie pomyślałem że chyba jednak sprężyny stare były ciut osłabione.
Pierwszy wyjazd na w miare równą droge i auto sie strasznie rozkosznie buja i podskakuje tyłem takie któtkie hop hop jakbym ciągnikiem rolniczym jechal
okazało sie ze to nie wcale spręzyny nowe są sztywniejsze tylko wszytko siedzi na odbojach z obu stron..
Co to ma być i dla czego tak jest ???
VW Golf 1.8 GT benzyna 1992
Zawsze jakoś był mniejszy prześwit miedzy oponą a karoserią z tyłu niż z przodu
Tak jakby auto troche siedziało tyłem przyduszone.
Na pewno wiedziałem że mam rozsypane odboje i dość tłukło na dziurach bardzo twardo.
kupilem na allegro zestaw sprzezyny+ amory gazowe + odboje
link aukcji
amory stare i nowe identyczny zakres ruchów.
sprzężyny identyczne długości bez nacisku i na ręke podobnie stawiały opór przy scisku
odboje nie można porównać bo tylko farfocle wisiały ze starych.
po wymianie wszytkiego sie ucieszyłem bo auto troche wyżej sie podniosło i sobie pomyślałem że chyba jednak sprężyny stare były ciut osłabione.
Pierwszy wyjazd na w miare równą droge i auto sie strasznie rozkosznie buja i podskakuje tyłem takie któtkie hop hop jakbym ciągnikiem rolniczym jechal
okazało sie ze to nie wcale spręzyny nowe są sztywniejsze tylko wszytko siedzi na odbojach z obu stron..
Co to ma być i dla czego tak jest ???
VW Golf 1.8 GT benzyna 1992