Strona 1 z 1

wskazniki remperatury

: śr sie 20, 2008 13:21
autor: 2ass
Witam

Kilka dni temu jechalem autostrada i zauwazylem ze na cyfrowym termometrze, jest temperatura 106st/C a na manualnym ok.90st/C, padal deszcz i bylo dosyc chlodno wiec watpie zeby az tak sie grzal silnik. Mozliwe ze ten cyfrowy az tak przeklamuje ???

: śr sie 20, 2008 13:29
autor: wojtas4589
to co patrzyłeś to zapewne temp. oleju boczegoś takiego jak wskaźnik temp. płynu w mfa nie ma

: śr sie 20, 2008 15:30
autor: 2ass
czyli wszystko ok ?

: śr sie 20, 2008 16:54
autor: wojtas4589
jasne że tak!

: czw wrz 04, 2008 20:59
autor: 2ass
kilka dni temu wracalem z wakacji z helu do wroclawia, generalnie z tymi temperaturami ok czyli jak wyzej, ale jakie bylo moje zdziwienie kiedy na jakims smiesznym kilku kilometrowym odcinku autostrady (platnej :/) przy zjezdzie temperatura oleju doszla do 116st/C wlaczyla sie kontrolka oleju i zaczal piszczec jakis piszczyk :/ malo sie nie zesralem bedac 500km od domciu, jechalem z duszyczka na ramieniu i co jakis czas sprzeglo luz i chlodzenie z rozpedu co za lipa, dwa dni temu jechalem do Poznania i spowrotem i tez sie modlilem zeby dal rade, co jest z tym olejem mam polsyntetyk 10W40 jak w instrukcji HELP PLIZZZZZZZ

: czw wrz 04, 2008 21:10
autor: wojtas4589

: pn paź 13, 2008 23:44
autor: 2ass
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=107582



w sumie to w tym temacie w linku nie ma odpowedzina moje pytanie u mnie problem stanowi temperatura a nie cisnienie bo pewnie od tego sie wlaczylo to piszczenie, tak mi sie wydaje przynajmniej, no chyba ze wzrost temperatury wzial sie z niskiego cisnienia oleju


czy jak pompa wody padla lub pada to mozliwe ze temperatura wody jest w normie a silnik tzn blok z olejem sie grzeje ???? stad przegrzanie oleju ????
_________________

: wt paź 14, 2008 09:03
autor: Matador
a co chcesz od tej biednej pompy wody?
2ass pisze:na manualnym ok.90st/C
jest dobrze..
2ass pisze:temperatura oleju doszla do 116st/C wlaczyla sie kontrolka oleju i zaczal piszczec jakis piszczyk
zmierz ciśnienie oleju na gorącym silniku, być może ssak pompy olejowej jest zapchany i stąd wyższa temp. oleju i spadające ciśnienie..