Strona 1 z 1
Kąt wyprzedzenia zapłonu - od czego zależy???
: czw lip 07, 2005 19:34
autor: Skygge
Witam.
Pytanie pewnie banalne, ale ja się nie znam i pytam.
Od czego zależy kąt wyprzedzenia zapłonu? Od konstrukcji silnika czy może od zasilania paliwem (wtrysk, gaźnik)? Pytam dlatego, bo przerobiłem silnik 1,6 PN z gaźnika 2EE na jednopunkt od 1,8 RP. Te silniki mają różny kąt i nie wiem, który mam teraz ustawić.... Zostawić oryginalny?
Pozdrawiam,
Skygge.
: czw lip 07, 2005 21:09
autor: igor002
kurde, powino być według mnie zwiazane z odpowiednim ukłądem zapłonowym i chyba ustawieniem rozrządu.
Sam jestem ciekaw, ktos wie??
Ustawienie zaplonu.
: czw lip 07, 2005 23:42
autor: Andrzej1
Witam.Ustawiłbym go na najwyższe obroty (tak żeby nie dzwoniły zawory).
Pozdrawiam.Andrzej.
Ustawienie zaplonu.
: czw lip 07, 2005 23:46
autor: Andrzej1
Witam.Ustawiłbym go na najwyższe obroty (tak żeby nie dzwoniły zawory).
Pozdrawiam.Andrzej.
: pt lip 08, 2005 01:52
autor: marcinvw
kont wyprzedzenia zaplonu,masz po to ze mieszanka musi byc zapalona przed GMP zeby zdazyla sie spalic,dlatego masz przyspieszacz zaplonu sterowany podcisnieniowo,ktory zwieksza ci ten kont na wyzszych obrotach tak zeby mieszanka zapalala sie jeszcze wczesniej,bo na wysokich obrotach ma mniej czasu na spalenie i wydzelenie odpowiedniej ilosci energi,i np mogly by sie wypalac zawory,przegrzewac silnik,no i sral by ogniem z wydechu,a tak przspieszacz reguluje ci odpowiedni kąt wyprzedzenia Z. ta zeby przy danych obrotach optymalnie wykorzystywac spalanie sie mieszanki...pozdro...ale przy twojej przerubce nie wiem co musisz teraz zrobic,musisz poeksperymentowac,z zaplonem i ustawic tak zeby jak najlepiej chodzil no i palil normalnie...pozdro