lewe powietrze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
lewe powietrze
witajcie!
od jakiegos czasu walcze z moim silnikiem. 1.8 pier.2e
caly sie trzesie, jest slaby i slychac ciche strzaly w tlumik(doslownie takie tykniecia)
wymienilem caly zaplon.
wreszcie dla jaj zatkalem dolot(calkowicie) i silnik odzyl, pomoglo, ale czuje ze z dnia na dzien auto jest coraz slabsze...
odpala ok, ale przedkosc max to ok 100km/h, wiec jest bardzo zle, szybciej niedarady, na gazie strzela, a na benzynie szarpie i przerywa
co zrobic? skad silnik bierze tyle powietrza?
od jakiegos czasu walcze z moim silnikiem. 1.8 pier.2e
caly sie trzesie, jest slaby i slychac ciche strzaly w tlumik(doslownie takie tykniecia)
wymienilem caly zaplon.
wreszcie dla jaj zatkalem dolot(calkowicie) i silnik odzyl, pomoglo, ale czuje ze z dnia na dzien auto jest coraz slabsze...
odpala ok, ale przedkosc max to ok 100km/h, wiec jest bardzo zle, szybciej niedarady, na gazie strzela, a na benzynie szarpie i przerywa
co zrobic? skad silnik bierze tyle powietrza?
vw audi
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Aby gaznik 2e2 działał poprawnie trzeba z nim sie dobrze obchodzic. Zacznij od wymiany wszystkich wezy w gazniku. Kup z 1,5 - 2m weża zbrojonego zabulisz z 20 zł ale bedziesz miał jedno z głowy. Potem zdejmij gaznik rozbierz go , obejrzyj poduszke pod gaznikiem. PRzemyj gaznik np benzyna , szczególnie dmuchnij paliwa w układ biegu jałowego ( pod rurka od regulacji wolnych). Wymien węzyk od aparatu do kolektora (chyba ze jest na 100% dobry). Odkrec pokrywe pompki wzbogacenia mieszanki i zobacz co jest z membraną. Narazie tyle wystarczy.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
po pierwsze weżyki podciśnieniowe - to podstawa aby gażnik dobrze pracował
po drugie podstawka gaźnika - łatwo to sprawdzić
zapal silnik i poruszaj delikatnie gaźnikiem na lewo i na prawo - zobacz czy jest reakcja silnika na ruszanie- jesli jest reakcja,czyli przykładowo zaczyna kulawo chodzic itd to podstawka do wymiany. Nie powinno sie nic dziać kiedy bedziesz ruszał gaźnikiem oczywiscie jesli ta podstawka jest sprawna. to takie podstawowe rzeczy
po drugie podstawka gaźnika - łatwo to sprawdzić
zapal silnik i poruszaj delikatnie gaźnikiem na lewo i na prawo - zobacz czy jest reakcja silnika na ruszanie- jesli jest reakcja,czyli przykładowo zaczyna kulawo chodzic itd to podstawka do wymiany. Nie powinno sie nic dziać kiedy bedziesz ruszał gaźnikiem oczywiscie jesli ta podstawka jest sprawna. to takie podstawowe rzeczy
Ostatnio zmieniony śr sie 20, 2008 13:01 przez kawowy19, łącznie zmieniany 1 raz.
witajcie!
wezyki i podstawa gaznika zostala wymieniona na poczatku.
czasem slychac piszczenie jakby ktos spuszczal powietrze z balonu, i slychac to mniejwiecej na laczeniu silnika ze skrzynia gdzies od spodu, a w tamtym miejscu niema zadnych bajerow, jakby dziora w silniku
dodam ciekawa rzecz, jak gasze cieply silnik na jakies 5min. pozniej silnik chodzi jak rakieta, nic nietrzesie i jest duuuzo mocniejszy, ale radosc mija po 10sekundach jazdy i znow padaczka
silnik niebierze oleju,ani boryga
wezyki i podstawa gaznika zostala wymieniona na poczatku.
czasem slychac piszczenie jakby ktos spuszczal powietrze z balonu, i slychac to mniejwiecej na laczeniu silnika ze skrzynia gdzies od spodu, a w tamtym miejscu niema zadnych bajerow, jakby dziora w silniku
dodam ciekawa rzecz, jak gasze cieply silnik na jakies 5min. pozniej silnik chodzi jak rakieta, nic nietrzesie i jest duuuzo mocniejszy, ale radosc mija po 10sekundach jazdy i znow padaczka
silnik niebierze oleju,ani boryga
vw audi
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
gramlin, spaliny śmierdzą niedoplaonym paliwem? Jeśli tak to najpewniej przelewa ci gaźnik. Szukaj na forum o membranie zaworu wzbogacania mieszanki i pływaku z zaworem iglicowym. To sa rzeczy których awaria odpowiada za nadmierny poziom benzymy w gaźniku.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Zgadza sie zawór wzbogacenia powoduje falowanie obrotów. Czasem nawet wystarczy wyjąc membrane i ja dobrze ułozyc. Miałem taki przypadek. Mozna wyjac membranke bez zdejmowania gaznika. Coprawda wypłynie z zaworu ok 50 ml benzyny (poj. komory pływakowej) ale podłozysz szmatke pod zawór wzbogacenia i bedzie git. Byle nie odkreca tego tuz po jezdzi bo jeszcze mozna spalic auto.Paweł Marek pisze:membranie zaworu wzbogacania mieszanki
Po wyjeciu membrany zobacz czy nie zesztywniała. Potem przemywaj ja benzyna i odpowiednio ułóż na metalu. Na koniec zaomontuj poprawnie sprezynke i zobacz czy jest lepiej.
Ostatnio zmieniony pt sie 22, 2008 16:29 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 2 razy.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- krzysio1985
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 368 gości