lewe powietrze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gramlin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 22:18
Lokalizacja: wawa

lewe powietrze

Post autor: gramlin » wt sie 19, 2008 13:27

witajcie!
od jakiegos czasu walcze z moim silnikiem. 1.8 pier.2e
caly sie trzesie, jest slaby i slychac ciche strzaly w tlumik(doslownie takie tykniecia)

wymienilem caly zaplon.

wreszcie dla jaj zatkalem dolot(calkowicie) i silnik odzyl, pomoglo, ale czuje ze z dnia na dzien auto jest coraz slabsze...

odpala ok, ale przedkosc max to ok 100km/h, wiec jest bardzo zle, szybciej niedarady, na gazie strzela, a na benzynie szarpie i przerywa

co zrobic? skad silnik bierze tyle powietrza?


vw audi

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt sie 19, 2008 14:48

Aby gaznik 2e2 działał poprawnie trzeba z nim sie dobrze obchodzic. Zacznij od wymiany wszystkich wezy w gazniku. Kup z 1,5 - 2m weża zbrojonego zabulisz z 20 zł ale bedziesz miał jedno z głowy. Potem zdejmij gaznik rozbierz go , obejrzyj poduszke pod gaznikiem. PRzemyj gaznik np benzyna , szczególnie dmuchnij paliwa w układ biegu jałowego ( pod rurka od regulacji wolnych). Wymien węzyk od aparatu do kolektora (chyba ze jest na 100% dobry). Odkrec pokrywe pompki wzbogacenia mieszanki i zobacz co jest z membraną. Narazie tyle wystarczy. :D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » śr sie 20, 2008 12:59

po pierwsze weżyki podciśnieniowe - to podstawa aby gażnik dobrze pracował
po drugie podstawka gaźnika - łatwo to sprawdzić
zapal silnik i poruszaj delikatnie gaźnikiem na lewo i na prawo - zobacz czy jest reakcja silnika na ruszanie- jesli jest reakcja,czyli przykładowo zaczyna kulawo chodzic itd to podstawka do wymiany. Nie powinno sie nic dziać kiedy bedziesz ruszał gaźnikiem oczywiscie jesli ta podstawka jest sprawna. to takie podstawowe rzeczy ;) :bigok:
Ostatnio zmieniony śr sie 20, 2008 13:01 przez kawowy19, łącznie zmieniany 1 raz.



gramlin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 22:18
Lokalizacja: wawa

Post autor: gramlin » śr sie 20, 2008 23:11

witajcie!

wezyki i podstawa gaznika zostala wymieniona na poczatku.

czasem slychac piszczenie jakby ktos spuszczal powietrze z balonu, i slychac to mniejwiecej na laczeniu silnika ze skrzynia gdzies od spodu, a w tamtym miejscu niema zadnych bajerow, jakby dziora w silniku :kac:

dodam ciekawa rzecz, jak gasze cieply silnik na jakies 5min. pozniej silnik chodzi jak rakieta, nic nietrzesie i jest duuuzo mocniejszy, ale radosc mija po 10sekundach jazdy :grrr: i znow padaczka

silnik niebierze oleju,ani boryga


vw audi

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » pt sie 22, 2008 12:46

A nie majstrowałes przy dyszy od regluacji mieszanki??
moze tam za duzo powietrza jest- za słaba mieszanka....
no a sprawdziłes przewód który idzie od kolektora do aparatu zapłonowego??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 22, 2008 16:08

gramlin, spaliny śmierdzą niedoplaonym paliwem? Jeśli tak to najpewniej przelewa ci gaźnik. Szukaj na forum o membranie zaworu wzbogacania mieszanki i pływaku z zaworem iglicowym. To sa rzeczy których awaria odpowiada za nadmierny poziom benzymy w gaźniku.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt sie 22, 2008 16:27

Paweł Marek pisze:membranie zaworu wzbogacania mieszanki
Zgadza sie zawór wzbogacenia powoduje falowanie obrotów. Czasem nawet wystarczy wyjąc membrane i ja dobrze ułozyc. Miałem taki przypadek. Mozna wyjac membranke bez zdejmowania gaznika. Coprawda wypłynie z zaworu ok 50 ml benzyny (poj. komory pływakowej) ale podłozysz szmatke pod zawór wzbogacenia i bedzie git. Byle nie odkreca tego tuz po jezdzi bo jeszcze mozna spalic auto.
Po wyjeciu membrany zobacz czy nie zesztywniała. Potem przemywaj ja benzyna i odpowiednio ułóż na metalu. Na koniec zaomontuj poprawnie sprezynke i zobacz czy jest lepiej.
Ostatnio zmieniony pt sie 22, 2008 16:29 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 2 razy.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
krzysio1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: krzysio1985 » sob sie 23, 2008 11:27

witam.
moze byc jeszcze serwo hamulcow



gigabyte
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sie 15, 2008 17:27
Lokalizacja: lezajsk

Post autor: gigabyte » pn sie 25, 2008 08:04

koledzy a co to może byc jak mam podobne objawy na monowtrysku? silnik 1.8 ABS?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 368 gości