Strona 1 z 2

Ociera jak 1 osoba z tyłu, regulaowane amortyzatory

: ndz sie 17, 2008 16:36
autor: To_mas
Witam
mam taki oto problem ze w moim mk2 z tyłu mam ok -50 myśle i jak wsiądzie mi jedna osoba z tyłu to na nierównościach ociera jak cholera !! jak siądą 2 to zero z jazdy chyba ze bardzo wolno bo trze jak głupi ://

tak to wygląda !! tam jest ze 3cm prześwitu między kołem a nadkolem
Felga tył to14" 8J et 15 opona 185/50

Obrazek

Amorki mam z regulacją wysokości na talerzykach ale ODPADA PODNIESIENIE AUTA nawet o trochę bo będzie brzydko wyglądać
springi -40, firmy chyba są supersporta czy coś takiego


czy da rade kupić jakieś twardsze sprężyny ?? zeby tak nie siadał ?? jeśli tak to co polecacie

[ Dodano: Nie Sie 17, 2008 16:37 ]
a zapomniałem ranty wewnętrzne juz troche podgiąłem i z takiego "L" zrobiło sie coś w tym stylu " |_/ " zagiąć je do końca w "U" ??

: ndz sie 17, 2008 16:40
autor: yorn_123
kolega ma mk3 i ma fele 16" i mu tarło zmienil tuleja na tylnej belce i mu juz nie trze mi tez trze tak jak tobie ale przymiezam sie do zmiany tulei jak sie polepszy to dam znac

: ndz sie 17, 2008 16:43
autor: To_mas
tuleje ?? ma to w ogóle jakiś związek ... ciekaw jestem co inni użytkownicy powiedzą :) dzięki

: ndz sie 17, 2008 16:43
autor: dziejo
możesz temat rozwinąc ?? o którą tuleje chodzi ??? :bajer: chętnie bym to samo zrobił ale nie wiem która tuleje zmienić :bajer: :bajer: :bajer:

: ndz sie 17, 2008 17:15
autor: To_mas
a orientuje sie ktoś czy springi z polo n6 podejdą do mk2 ?? bo mam akurat w domu tylne.

[ Dodano: Nie Sie 17, 2008 17:44 ]
ok sprawdziłem nie pasują :P za mała średnica zwoja ...

: ndz sie 17, 2008 18:08
autor: yorn_123
tuleje metalowo-gumowe tylnej belki sam sie dziwie ale sie nie dowiem jak nie sprawdze :grin:

: ndz sie 17, 2008 18:28
autor: To_mas
yorn_123 pisze:tuleje metalowo-gumowe tylnej belki sam sie dziwie ale sie nie dowiem jak nie sprawdze :grin:
nie możliwe ze tuleja ma tak duży wpływa na to ... u mnie weidentnie jest spręzyna za miękka i chyba wymyśliłem:
mam -40 opuszczone na dół na talerzyku i jest więcej niz -40 a ta spręzyna jest miękka
Powinno być ok jak wsadze -60 i podniose na talerzyku bo przecież -60 jest twardsze od -40
jak źle kombinuje to mnie prosze poprawić zanim kupie springi

: ndz sie 17, 2008 19:36
autor: Gashkas
To_mas pisze:Amorki mam z regulacją wysokości na talerzykach
A nie czasem twardosci?? Jak podniesiesz talerzyk to auto sie utwardzi a nie podniesie raczej :bajer: Mam nadzieje, ze nie jestem w bledzie :helm:
Sprobuj podniesc o kilka stopni, zobaczysz jak bedzie.Zmierz najwyzej odleglosc od nadkola do ziemi, zeby byc pewnym czy nie podniosl sie (znacznie) :bigok:

[ Dodano: 17 Sie 2008 19:40 ]
A co do rantow to zaklep je najlepiej i juz :bajer:

: ndz sie 17, 2008 20:12
autor: yorn_123
Gashkas pisze:
To_mas pisze:Amorki mam z regulacją wysokości na talerzykach
A nie czasem twardosci?? Jak podniesiesz talerzyk to auto sie utwardzi a nie podniesie raczej :bajer: Mam nadzieje, ze nie jestem w bledzie :helm:
Sprobuj podniesc o kilka stopni, zobaczysz jak bedzie.Zmierz najwyzej odleglosc od nadkola do ziemi, zeby byc pewnym czy nie podniosl sie (znacznie) :bigok:

jak podniesie to bedzie stal jak koza bo to regulacja jest wysokosci mozliwe ze jak podnosisz to sie robi twardsza sprezyna bo jest bardziej scisnieta ale czy tak czy tak bedzie stal jak koza??

: ndz sie 17, 2008 20:16
autor: To_mas
yorn_123 pisze:
Gashkas pisze: To_mas napisał/a:
Amorki mam z regulacją wysokości na talerzykach


A nie czasem twardosci?? Jak podniesiesz talerzyk to auto sie utwardzi a nie podniesie raczej :bajer: Mam nadzieje, ze nie jestem w bledzie :helm:
Sprobuj podniesc o kilka stopni, zobaczysz jak bedzie.Zmierz najwyzej odleglosc od nadkola do ziemi, zeby byc pewnym czy nie podniosl sie (znacznie) :bigok:

jak podniesie to bedzie stal jak koza bo to regulacja jest wysokosci mozliwe ze jak podnosisz to sie robi twardsza sprezyna bo jest bardziej scisnieta ale czy tak czy tak bedzie stal jak koza??
To nie jest takie głupie w sumie qrcze :)
czy podnosząc tależyk ścisne bardziej sprężyne ?? czy sie tylko podniesie ?? to jest pytanie !!

: ndz sie 17, 2008 20:19
autor: yorn_123
scisnie ją bo juz troszke kombinowałem nad tym ale bedzie za to wyrzej stał

: ndz sie 17, 2008 21:26
autor: To_mas
yorn_123 pisze:scisnie ją bo juz troszke kombinowałem nad tym ale bedzie za to wyrzej stał
racja ściśnie ją bardziej i tył będzie sztywniejszy !! ale za to jak opuszcze auto na koła to sprężyna tak nie siądzie bo juz będzie mocniej ściśnięta.

A moze ktoś wie jaka jest różnica w wysokości jeśli mam 5 stopniową regulacje
1
2
3
4
5

i ustawione jest na 4 a zmienie dajmy na 2, nie pamiętam jaka jest odległośc między stopniami ale nie będzie więcej jak 0,5cm czyli ścisne sprężyne powiedzmy centymetr bardziej to dużo sie podniesie ??

Jest jeszcze wyjście kupienie -60 lub czegoś twardszego ale wolałbym to załatwić nie wydając tych powiedzmy 100 zł na 2 springi (gumy tez odpadają bo tw wg mnie nie jest profi :P )

: ndz sie 17, 2008 21:53
autor: yorn_123
najlepszym rozwiązaniem jest gwint no ale sam jestem ciekaw co jeszcze mozna wymyslec poweim ci tylko tyle ze jak mialem ori sprezyny od gtd bo wiadomo ze gt jest nizszy od zwyklego no ale niech sie fachowcy wypowiedza

[ Dodano: 17 Sie 2008 21:54 ]
najlepszym rozwiązaniem jest gwint no ale sam jestem ciekaw co jeszcze mozna wymyslec. powiem ci tylko tyle ze jak mialem ori sprezyny od gtd bo wiadomo ze gt jest nizszy od zwyklego...no ale niech sie wypowiedza znawcy tematu

: ndz sie 17, 2008 23:26
autor: To_mas
yorn_123 pisze:no ale niech sie wypowiedza znawcy tematu
no czekam na wypowiedź bo jak sie nikt nie odezwie to jutro wyciągam amory i przestawiam zeby zobaczyć co będzie

[ Dodano: Nie Sie 17, 2008 23:27 ]
yorn_123 pisze:najlepszym rozwiązaniem jest gwint
na razie to nie mam 100 na spręzyny a ty mi z gwintem wyskakujesz :P