zerwany gwint jak wyciagnac srube?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
zerwany gwint jak wyciagnac srube?
podczas odkrecania sruby tej pozimej na wachaczu sruba zostala zerwana, niechce wogole wyjsc blokuja ja tulejka, bylem mechanika i mowil ze sie tego niepodejmie bo juz raz przewiercal i niechce juz o tym slyszec, mowil zebym dalej szukal, jest jakis sposob na wyciagniecie tej sruby? myslalem o wycieciu tego kawalka blachy co jest dospawany i wtedy wycieciu sruby szlifierka, bo nic innego mi do glowy nieprzychodzi, no oprocz wymiany calych sanek
-
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 00:33
- Lokalizacja: Pomorze
Re: zerwany gwint jak wyciagnac srube?
Jak u mnie ta śruba strzeliła podczas rozkręcania w warsztacie to "najmłodszy z listy" przez godzinę ją przepiłowywał samym brzeszczotem, żeby wyszedł wahacz. Potem migomatem dospawali nową śrubę do tego co zostało i udało im się ją wykręcić. Przed spawaniem zakładali jeszcze jakieś ustrojstwo na akumulator zabezpieczające elektronikę przed spawaniem.slawko333 pisze:podczas odkrecania sruby tej pozimej na wachaczu sruba zostala zerwana, niechce wogole wyjsc blokuja ja tulejka, bylem mechanika i mowil ze sie tego niepodejmie bo juz raz przewiercal i niechce juz o tym slyszec, mowil zebym dalej szukal, jest jakis sposob na wyciagniecie tej sruby? myslalem o wycieciu tego kawalka blachy co jest dospawany i wtedy wycieciu sruby szlifierka, bo nic innego mi do glowy nieprzychodzi, no oprocz wymiany calych sanek
Pzdr
Maciek
Golf MK3 Variant 1.9TDI 1Z
tyle pije: [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/199705.html][img]http://images.spritmonitor.de/199705.png[/img][/url]
tyle pije: [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/199705.html][img]http://images.spritmonitor.de/199705.png[/img][/url]
- marcin mkII
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: śr sty 16, 2008 20:44
- Lokalizacja: Dolny Śląsk (Tarnówek koło polkowic)
Rozumiem że śruba pękła w tulei matalowo-gumowej i jak piszesz rusza się. Jeżeli sie rusza to nie powinieneś mieć z nia problemów. Przecinasz ja boshem (cienka tarcza) niszcząc tuleję metalowo-gumową i wyjmujesz wahacz. Kupujesz nową tuleję i wciskasz na prasie, w przypadku braku prasy wystarczy duże imadło. Potem psiukasz pozostałą część śruby WD40 i zostawiasz na godzinę aby sie wszystko przegryzło. Pozostałą część łapiesz żabką i wykręcasz, lub nawiercasz i wykrętak lub nakrętka i w środku spawasz aby kluczem za pomocą nakrętki wyciągnąć resztę. Nową śrube możesz posmarowac smarem miedziowym który zapobiega korozji i zapieczeniu się gwintu. Oczywiscie musi to byc śruba hartowana. jeżeli trudno ja kupić można wykręcić z jakiegoś powypadkowego na szrocie. Nie ma jak oryginał...
Tomek Dx
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
no ja tez niewiem, dwa klucze przy tym zepsulem, ale w koncu dalem rade
[ Dodano: 20 Sie 2008 16:46 ]
koelga pojechal z autem do warsztatu, oni wycieli ta blache od spodu boschem , wycieli tam gdzie wchodzi sruba i spowrotem zaspawali, i dali jakas taka zwykla srube z "zelazniaka" i dwie zwykle podkladki, zgarneli za to 100zl, o ile mi wiadomo niemozna ingerowac w ten sposob w zawieszenie, czy mozna starac sie o odszkodowanie?
[ Dodano: 20 Sie 2008 16:46 ]
koelga pojechal z autem do warsztatu, oni wycieli ta blache od spodu boschem , wycieli tam gdzie wchodzi sruba i spowrotem zaspawali, i dali jakas taka zwykla srube z "zelazniaka" i dwie zwykle podkladki, zgarneli za to 100zl, o ile mi wiadomo niemozna ingerowac w ten sposob w zawieszenie, czy mozna starac sie o odszkodowanie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 222 gości