Strona 1 z 1

problem z olejem

: pt sie 15, 2008 22:54
autor: Mariusz15
Witam byłem własnie w trasie i mialem taki przykry problem. Bo po kilku kilometrach zaczeła mi mrugać kontrolka od oleju i piszczał licznik. Ale to niebyło czały czas tylko różnie. Później doszekłem żeby przestało piszczeć to trzeba przygazować do ponad 2,5 tyś. obrotów i przestawało na chwile. Myśle że to wina ciśnienia oleju i ak dodam gazu to rośnie a takto jest słabe. I moje pytania co to może być przyczyną od czego zacząć poszukiwania i sprawdzania?? Możliwe że to któryś z czujników oleju?? prosze o pomoc.

Re: problem z olejem

: pt sie 15, 2008 22:58
autor: Interceptor
Mariusz15 pisze:Witam byłem własnie w trasie i mialem taki przykry problem. Bo po kilku kilometrach zaczeła mi mrugać kontrolka od oleju i piszczał licznik. Ale to niebyło czały czas tylko różnie. Później doszekłem żeby przestało piszczeć to trzeba przygazować do ponad 2,5 tyś. obrotów i przestawało na chwile. Myśle że to wina ciśnienia oleju i ak dodam gazu to rośnie a takto jest słabe. I moje pytania co to może być przyczyną od czego zacząć poszukiwania i sprawdzania?? Możliwe że to któryś z czujników oleju?? prosze o pomoc.
Miałem podobny problem i okazalo sie ze mialem poluzowany filtr oleju co za tym idzie olej wyciekal nie bylo cisnienia kontrolka swiecila i piszczal licznik . Sprawdz czy nie masz wyciekow z filtra i z pod uszczelki z miski olejowej .

: pt sie 15, 2008 22:59
autor: Maćkooo
Przyczyny moga być w zasadzie dwie. Albo którys z czujników jest wadliwy albo pompa oleju siada. Podejrzewam jednak pompę gdyż mówisz ze po przegazowaniu do 2500 obr/min kontrolka gasnie.

: sob sie 16, 2008 10:11
autor: Mariusz15
Interceptor, właśnie ojciec przed trasą jeszcze mocniej filtr dokręcił a oleju jest tyle ile trzeba. Maćkooo, a który może byc niewiesz?? bo 2 brązowy to mam. Takie cos zaczeło mi sie robić po wymianie głowicy. A z tą pąpą to co?? coś wymienić?? czy całą trzeba by było??

: sob sie 16, 2008 10:59
autor: skorpion79-s
Kolego biały wymień i na 100% będzie git :grin: :grin:

: sob sie 16, 2008 11:45
autor: Maćkooo
Najlepiej zacznij od ponownego odkrecenia kazdego z czujników i jeszcze raz nałóz wtyczki.

: sob sie 16, 2008 18:07
autor: albert1973
kolego sprawdz elektryke -a dokladnie to wiazke ktora idzie do czujnikow , w tym czarnym pancerzu napewno pekl ci kabel -najlepiej to postaraj sie je wyciagnac delikatnie -jak ktory wyjdzie to jest to na 100% to -dokladnie taki sam problem mialem (czujniki wymienilem tez -nie bylo potrzeby )-pozdrawiam

: sob sie 16, 2008 18:27
autor: Marek 81l
Miałem dokładnie to samo w silniku ABS ale po naprawie głowicy i pierscieni. Tak jak wyzej kolega napisal wymien czujnik cisnienia oleju od wysokich obrotów,brądzowy jest od niskich a biały od wysokich chyba.
U mnie problem zniknął i więcej sie nie pojawił.

: pn sie 18, 2008 08:59
autor: Mariusz15
I chyba problem naprawiłem ale okaże sie niebawem. Odkręciłem czyjnik i było w nim troche brudu więc przedmuchałem i narazie cisza. Dzięki chłopaki za zainteresowanie.