Strona 1 z 1

swap z 1.3 na 1.8

: pt sie 15, 2008 17:12
autor: andrzej131
witam jestem tu nowy i kompletnie zielony w temacie vw.w moim mk2 padl silnik 1.3.chce wlasnie wstawic 1.8,jakis najprostszy,czy jest taki 1.8 na gazniku,czy tylko raczej monowtrysk?.chcialem sie dowiedziec co mi bedzie do tego potrzebne,oprocz silnika i skrzyni,no i chyba polosi.wiem,ze jest od tego szukajka ,ale....uprasza sie administratorow o nie dawanie WARNA od samego poczatku;)pozdrawiam andrzej131

: pt sie 15, 2008 17:19
autor: Paweł Marek
Typ GU, 1,8 na gaźniku Pieburg 2E2, 90 koni. Mniej kłopotów sprawi podczas expoloatacji silnik na monowtrysku lub wtrysku elektronicznym digifant czyli PF albo PB. Ogólnie: poza paroma drobiazgami najlepiej brać wszystko co jest pod maską w tym wiązkę główną silnika, i tu zwrócić uwagę żeby była tego samego typu elektryka co w twoim aucie (data graniczna to sierpień 89)

: pn gru 29, 2008 09:44
autor: andrzej131
witam ponownie.okazalo sie ze mam jednak 1.6 rf
pytanie;czy przy swapie trzeba zmieniac piasty i poloski koniecznie i dlaczego?
bo u mnie tak jakby pasuja te od 1.3...

: pn gru 29, 2008 10:56
autor: Gangst3R
Ja robiłem swap z PN (bliźniak RF) na GU i półośki pasowały.

: pn gru 29, 2008 18:06
autor: andrzej131
jakby co to przy swapie 1.3nz na 1.6rf poloski i piasty spokojnie zostaja z 1.3 bo wszystko pasuje do skrzyni z 1.6.
pzdr

: pn gru 29, 2008 19:31
autor: Gangst3R
Czyli ja troche Cię nie zrozumiałem. Zajeździłeś silnik 1.3NZ i wsadziłeś silnik 1.6RF?

: pn gru 29, 2008 19:47
autor: macko76
Robiłem swap z 1,3 na 1,8 na wtrysku ,
zmieniałem półosie bo od 1,3 nie pasują i cała elektrykę jak masz coś na gażniku to niema problemu z prądem w 1,8 na wtrysku musisz załorzyc pompę paliwa i przewód paliwowy powrotny

: wt gru 30, 2008 22:42
autor: andrzej131
Gangst3R, zgadza sie