: śr sie 13, 2008 09:10
To Cię zmartwię, bo kierownicę musisz zdjąć. Podobnie jak i przełączniki kierunków/wycieraczek.
Jak ściągałem kierownicę w passacie B3 czy w VW Jetta II to też nie miałem rzadnego specjalistycznego urządzenia.
Poradziłem sobie tak, że skręciłem morsa tak, żeby zachaczał o tą tuleję, która trzyma obudowę stacyjki i przy pomocy "specjalistycznego" narzędzia jakim był młotek stukając w morsa ściągnąłem tą tuleję, jednocześnie starając się trzymać kolumnę kierowniczą żeby się nie wysuwała.
Kostkę stacyjki zdejmiesz dopiero po zdjęciu obudowy stacyjki, ponieważ śrubka mocująca kostkę jest od strony kolumny kierowniczej i nie ma jak tam podejść bez zdjęcia całości.
Jak ściągałem kierownicę w passacie B3 czy w VW Jetta II to też nie miałem rzadnego specjalistycznego urządzenia.
Poradziłem sobie tak, że skręciłem morsa tak, żeby zachaczał o tą tuleję, która trzyma obudowę stacyjki i przy pomocy "specjalistycznego" narzędzia jakim był młotek stukając w morsa ściągnąłem tą tuleję, jednocześnie starając się trzymać kolumnę kierowniczą żeby się nie wysuwała.
Kostkę stacyjki zdejmiesz dopiero po zdjęciu obudowy stacyjki, ponieważ śrubka mocująca kostkę jest od strony kolumny kierowniczej i nie ma jak tam podejść bez zdjęcia całości.