jazda na rezerwie moze uszkodzic pompe paliwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jazda na rezerwie moze uszkodzic pompe paliwa
Posiadam MK4 silnik AXR na pompowtryskach 1.9TDI 101KM 2003r. Na rezerwie od momentu zapalenia sie przejechalem 45km, potem zatankowalem ropke na stacji Auchan. Cały czas paliwo bylo w baku, auto nie zgasło z braku paliwa. Po zatankowaniu pojawil sie problem z gasnieciem silnika. Auto gasnie np. przy dojedzaniu do skrzyzowania, ogolnie wtedy gdy obroty spadaja. Czasami tez nie mogę uruchomic silnika na postoju kiedy auto jest normalnie zgaszone. Przy probie zapalania za pierwszym razem nie moge uruchomic silnika, musze krecic rozrusznikiem kilka razy (około 2-3minut).
Podłaczenie do VAGa nie pokazuje zadnych błedów, wszystko w elektronice jest w porzadku. Wyjąłem pompke paliwa z baka, spósciłem paliwo z Auchan i przy okazji wyczyscilem zbiornik paliwa (było kilka malutenkich kamyczków). Wymieniłem filtr paliwa i nic nie pomogło. Mechanicy mówią że to moze byc zacierajaca sie pompka paliwa.
Co moze byc przyczyna takich objawów.
Podłaczenie do VAGa nie pokazuje zadnych błedów, wszystko w elektronice jest w porzadku. Wyjąłem pompke paliwa z baka, spósciłem paliwo z Auchan i przy okazji wyczyscilem zbiornik paliwa (było kilka malutenkich kamyczków). Wymieniłem filtr paliwa i nic nie pomogło. Mechanicy mówią że to moze byc zacierajaca sie pompka paliwa.
Co moze byc przyczyna takich objawów.
-
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: czw maja 29, 2008 21:35
- Lokalizacja: Malanow
- Kontakt:
Re: jazda na rezerwie moze uszkodzic pompe paliwa
moze i to byc jej wina, bo jak sie gdzies zatrze to wtedy juz nie pociagnie sam paliwa ze zbiornika a ona ma za zadanie tylko podawac paliwo do pompowtryskow.anonymou pisze:Posiadam MK4 silnik AXR na pompowtryskach 1.9TDI 101KM 2003r. Na rezerwie od momentu zapalenia sie przejechalem 45km, potem zatankowalem ropke na stacji Auchan. Cały czas paliwo bylo w baku, auto nie zgasło z braku paliwa. Po zatankowaniu pojawil sie problem z gasnieciem silnika. Auto gasnie np. przy dojedzaniu do skrzyzowania, ogolnie wtedy gdy obroty spadaja. Czasami tez nie mogę uruchomic silnika na postoju kiedy auto jest normalnie zgaszone. Przy probie zapalania za pierwszym razem nie moge uruchomic silnika, musze krecic rozrusznikiem kilka razy (około 2-3minut).
Podłaczenie do VAGa nie pokazuje zadnych błedów, wszystko w elektronice jest w porzadku. Wyjąłem pompke paliwa z baka, spósciłem paliwo z Auchan i przy okazji wyczyscilem zbiornik paliwa (było kilka malutenkich kamyczków). Wymieniłem filtr paliwa i nic nie pomogło. Mechanicy mówią że to moze byc zacierajaca sie pompka paliwa.
Co moze byc przyczyna takich objawów.
powinna ładnie bzykac po podłączeniu do prądu, na sucho też można sprawdzićanonymou pisze:jak moge sprawdzic czy pompa paliwa jest zepsuta, czy ewentualnie mozna ja naprawic
u mnie siadła i trzeba było nową, najlepsze jest to że nie można kupic samej pompki tylko trzeba cały zestaw z koszykiem w seriwsie koszt jak dobrze pamietam 860 zł
znalazłem jakąs firme która regeneruje te pompki paliwa koszt 200 zł plus przesyłka, podobno dają 2 lata gwarancji, to jest link do ich aukcji z allego http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=2059184
a pompka jest firmy: PIERBURGA, ciśnienie jakie powinna wytwarzać to 0,5 atmosfery
u mnie była taka
[ Dodano: 12 Sie 2008 22:26 ]
a tak dla sprostowania to tylko do filtra paliwa, później to zadanie przejmuje pompa mechaniczna vacum pompaprzemooo8905 pisze:ma za zadanie tylko podawac paliwo do pompowtryskow.
Ostatnio zmieniony wt sie 12, 2008 22:29 przez Kulon, łącznie zmieniany 4 razy.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Mogła zassac własnie jakies syf z baku i sie rozpierdzieliła, bo watpie w to ze sie rozwaliła tylko i wył.ącznie z małej ilosci paliwa (no chyba ze jezdzisz cały czas na rezerwie).
A i lepiej nie lej paliwka z Auchana
A i lepiej nie lej paliwka z Auchana
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
brat miał to samo w Polo 1.4 TDI choć tankował tylko i wyłącznie na Shellu i BP - wszędzie taki sam syf sprzedają tylko pod innym szyldem.darek186 pisze:mozliwe ze caly uklad paliwowy jest do czyszczenia bo tankujac ropke na kiepskich stacjach tankujemy syf.no i przy okazji wtryski,mialem to w fiacie marea 1.9 jtd te same objawy tragedia jednym slowem,caly uklad paliwowy mialem czyszczony wszedzie syf
[ Dodano: 13 Sie 2008 17:16 ]
a nie przypadkiem aż do pompy vacum?kulon-x pisze:[ Dodano: 12 Sie 2008 22:26 ]a tak dla sprostowania to tylko do filtra paliwa, później to zadanie przejmuje pompa mechaniczna vacum pompaprzemooo8905 pisze:ma za zadanie tylko podawac paliwo do pompowtryskow.
nagminna jazda na rezerwie może spowodować zacieranie się pompy w zbiorniku natomiast przy dieslu jest to rzadkie, gdyż ON ma bardzo dobre właściwości smarne w odróżnieniu do benzyny
Ostatnio zmieniony śr sie 13, 2008 17:24 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
z tego co ja wiem to to tylko do filtra dlatego też robocze ciśnienie tej pompy jest 0,5 atmosfery dla prównania benzyna ma 3 atmosfery, niby się nie zacierają ale jak dzwoniłem do firmy która to regeneruje to mówią że w nowych passatach usterka zaczyna występować po 100 tyś km, ale może też latac że nic się nie bedzie działo, ale ogólnie się psująrolbro4 pisze:a nie przypadkiem aż do pompy vacum?
nagminna jazda na rezerwie może spowodować zacieranie się pompy w zbiorniku natomiast przy dieslu jest to rzadkie, gdyż ON ma bardzo dobre właściwości smarne w odróżnieniu do benzyny
taka gówniana pompka może unieruchomić samochód na ładne pare dni zwłaszcza że w seriwsie oczekiwanie 2 dni bo w polsce tego nie składują i ściągają z niemiec a jak zregenrować to trzeba wysłac, naprawa trwa około 2 godzin i przesyłka spowrotem, tak czy tak auto odpocznie
i cena serwis: około 850 zł (dostępna tylko z koszyczkiem) do golfa AXR ale ogólnie ceny od 550 zł
regeneracja: 200 zł plus przesyłka w dwie strony
Ostatnio zmieniony śr sie 13, 2008 18:38 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
chyba lepiej dla silnika jest nie mieć paliwa w baku niż mieć to z Auchana
[ Dodano: Sro Sie 13, 2008 18:51 ]
[ Dodano: Sro Sie 13, 2008 18:51 ]
zatem winny nie bedzie stan paliwa tylko jakosc paliwa ktore zalałeś. to niemal pewne, sadząc po tym co piszesz.anonymou pisze:Cały czas paliwo bylo w baku, auto nie zgasło z braku paliwa. Po zatankowaniu pojawil sie problem z gasnieciem silnika. Auto gasnie np. przy dojedzaniu do skrzyzowania, ogolnie wtedy gdy obroty spadaja.
byłem dzis u mechanika, ktory po ogledzinach auta stwierdził ze ta pompka skaczyla swoj zywot z normalnego zurzycia sie. Zrobił taki test na tej pompce: zdjoł przewody z pompki i zassal przez gumowy waz paliwko a potem bez zadnych oporow wdmuchal te sama rope spowrotem do baka. Poprawnie działajaca pompka nie powinna w dwie strony tym samym otworem przepuszczac paliwa. W moim przypadku pompka jest zepsuta a dokladniej membrany ktore nie blokuja przeplywu cieczy w druga strone.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 288 gości