Gaźnik Keihin I na wtrysk K-Jetronic w 1.6
: pn sie 11, 2008 17:53
Witam - jestem uzytkownikiem - nie golfa - lecz audi, ale jako że z golfem moj model ma wiele wspolnego takze chcialem u Was na forum zaciagnac fachowej rady - jesli pozwolicie oczywiscie. mam u siebie silnik 1,6 RN 75KM, jest zagazowany podtlenkiem LPG silnik na gazniku [fabrycznie] keihin I, aktualnie jezdzi na gażniku pierburga od passata [jakim cudem - nie wiem, nie znam historii auta]. Wiem takze że audi produkowalo 80 B3 z silnikami o oznaczeniu ABB o mocy 102KM z wtryskiem K-Jetronic opartym na tym samym bloku silnika.
I w tym momencie zaczynają sie schody - moj aktualny gaznik pluje benzyną na kolektor wydechowy [taki jakiś dowcip chyba mi zrobil] a znalezie oryginalnego gaznika Keihin I graniczy z cudem - tak więc wpadlem na pomysl aby zaadoptować bo mojego silnika wtrysk K-Jetronic [nie mylic z KE-Jetronic].
A teraz pytanie do osób które znają troszkę ten temat - czy taka przeróbka jest możliwa - czy ten wtrysk [K-Jetronic] był montowany w golfach - jeśli był to zapewne w golfach mk2/mk3. co trzeba przerobic w moim silniku aby chodził na wtrysku [szczegółowo jesli można].
Proszę o rady, pozdrawiam
I w tym momencie zaczynają sie schody - moj aktualny gaznik pluje benzyną na kolektor wydechowy [taki jakiś dowcip chyba mi zrobil] a znalezie oryginalnego gaznika Keihin I graniczy z cudem - tak więc wpadlem na pomysl aby zaadoptować bo mojego silnika wtrysk K-Jetronic [nie mylic z KE-Jetronic].
A teraz pytanie do osób które znają troszkę ten temat - czy taka przeróbka jest możliwa - czy ten wtrysk [K-Jetronic] był montowany w golfach - jeśli był to zapewne w golfach mk2/mk3. co trzeba przerobic w moim silniku aby chodził na wtrysku [szczegółowo jesli można].
Proszę o rady, pozdrawiam