Strona 1 z 1

Problem z odpalaniem auta i słaby moment do 3tys

: sob sie 09, 2008 14:40
autor: ThomasGTI16V
Witam j.w krecić kreci ale długo i to bardzo do 3tys słaby potem normalnie ok dodam ze kable nowe świece także kopułka palec nawet cewka nówka rozrżad jest ok zapłon też sprawdzony byłem na komputzerze podpiołem pod VAG i wyskoczyły 4błedy :) czujnik halla G40, Sonda Lambda G30 czujnik ciś.rura ssacaG71 ale przy gazie to podobno normalne i nic z tym sie nie da zrobić:/ a gaz mam 1gen. +blos i jescze jeden bład potencjometr przepustnicy co radzicie i czy ktoś wymieniał czuj.halla w abf ile kosztuje jak patrzyłem w ksiązke z kolegą to trzeba go wymienić razem z aparatem ??? podobno 200zł prawda miał już ktos z tym doczynienia piszcie będe bardzo wdzięczny :pub:

: sob sie 09, 2008 14:46
autor: djtom
Krzysiek nie ma czasu?

: sob sie 09, 2008 14:47
autor: ThomasGTI16V
no ma roboty w full apropo jeszce sprawdzilismy cisnienia na garkach i wyszło od 11 do 12 czylli jest ok:) iskra jest więć co to może być pokazuje komputer czujnik halla ale czy iskra wtedy by była? i silnik by palił jak pokazuje ze niby uszkodzona halla??? Help
jeszcze mnie zinteresowała taka sprawa ze jak odepne wtyczke od czujnika halla pod aparatem zapłonowym to silnik dalej działa i powiem ze bez czujnika halla lepiej odpala czy to jest normalne już nic nie rozumie:( a pomocy jak nie ma tak nie ma:(

: sob sie 09, 2008 20:54
autor: TAZ
Wymień czujnik bo teraz masz zapłon w cały świat. Komp nie wie w którym miejscu jest wał w danym momencie, czyli nie wie gdzie jest zapłon pierwszego tłoka.

: ndz sie 10, 2008 11:32
autor: ThomasGTI16V
TAZ pisze:Wymień czujnik bo teraz masz zapłon w cały świat. Komp nie wie w którym miejscu jest wał w danym momencie, czyli nie wie gdzie jest zapłon pierwszego tłoka.
dzięki ale czy to możliwe że w ABF-ie jak wyjmnie sie kostke od czujnika halla wczasie pracy silnika na wolnych obrotach to mi nie gasnie auto czy to normalne??? czym czujnik halla jest sterowany idzie do niego napięcie + czy masa pozdro :pub: