Strona 1 z 1

Max obroty 5100 :(

: sob sie 09, 2008 08:23
autor: SHBD
Witam mam problem a mianowicie wczoraj zauważyłem że silnik 2.0 8v w moim golfie nie wkręca się do końca w obroty :( Maksymalne jakie obroty teraz mam to 5100 :( zamiast 6100, objawy mam takie jakby odcięcie zapłonu z 6100 przestawiło się na 5100. Do 5100 silnik wkręca sie idealnie zarówno na benzynie jak i na gazie (sekwencja).

: sob sie 09, 2008 10:13
autor: gopiter
Najlepiej podepnij auto pod VAG'a.Byc moze komp nalapal bledow i pracuje w trybie awaryjnym.Czasem tez gaziarze ustawiaja wczesniejsze odciecie zaplonu na gazie ale skoro wczesniej bylo ok to to odpada.

: sob sie 09, 2008 10:15
autor: Paweł Marek
Dopisz typ silnika. Auto najpierw daj podłączyć pod VAG. Najpewniej poszedł jakiś ważny czujnik i silnik chodzi w trybie awaryjnym. Np spalania stukowego albo halla w aparacie zapłonowym.

[ Dodano: Sob Sie 09, 2008 10:16 am ]
gopiter, byłeś dla mnie za szybki :)

: sob sie 09, 2008 11:11
autor: Fahoo
hall odpada na 99%
pewnie czjnik spalania stukowego
hall daje tylko impulsy gdyby był do kitu auto wogole by nie zagadało bo by dawało iskre nie w tym momencie co trzeba

: sob sie 09, 2008 11:45
autor: Paweł Marek
Fahoo pisze:hall odpada na 99%
tylko jeśli to silnik 2E, wszystkie nowsze mają czujnik obrotów wału korbowego i bez sprawnego halla w aparacie zapłonowym mogą jeździć, własnie w trybie awaryjnym.

: ndz sie 10, 2008 10:33
autor: SHBD
Dzięki za podpowiedzi. Silnik chodzi już normalnie samo się naprawiło nawet nie wiem co było przyczyną w silniku 2E.

: pt sie 22, 2008 17:53
autor: sidhe
mialem ten sam problem ... okazalo sie ze czujnik halla byl walniety a dokladniej plastik do ktorego zapina sie wtyczke co kable ida do kompa byla peknieta w miejscu mocowania i sie wysuwala przy odpalaniu silnika ... zrobione na patencie kropelki przyklejone do aparatu zaplonowego po wykasowaniu bledow chodzi jak cudo ... tylko pojawil sie kolejny problem ... odciecia zaplonu brak albo przestawione eku ... wkrecalem go do 6800 i nie odcina dalej sie boje ... chyba trzeba znalesc kogos kto mi przeprogramuje eku albo same odciecie zaplonu

: pt sie 22, 2008 19:23
autor: zoso8894
pisałem już o tym samym przypadku w moim 2E
przyczyną było małe pęknięcie w gumowej rurze dolotowej powietrza
po prostu brał lewe powietrze .

: pt sie 22, 2008 21:56
autor: Paweł Marek
sidhe, ciekawe, nie masz czasem LPG? Bo na nim odcięcia przeważnie brak

: pt sie 22, 2008 23:57
autor: sidhe
nie mam doladowania LPG power i nigdy tego nie bede mial czysta benza i to wystarczy ... a odciecie sie znalazlo powiedzialem ze nawyzej silnik przekrece i znalazlo sie przy 7200;]