Max obroty 5100 :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Max obroty 5100 :(
Witam mam problem a mianowicie wczoraj zauważyłem że silnik 2.0 8v w moim golfie nie wkręca się do końca w obroty Maksymalne jakie obroty teraz mam to 5100 zamiast 6100, objawy mam takie jakby odcięcie zapłonu z 6100 przestawiło się na 5100. Do 5100 silnik wkręca sie idealnie zarówno na benzynie jak i na gazie (sekwencja).
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Dopisz typ silnika. Auto najpierw daj podłączyć pod VAG. Najpewniej poszedł jakiś ważny czujnik i silnik chodzi w trybie awaryjnym. Np spalania stukowego albo halla w aparacie zapłonowym.
[ Dodano: Sob Sie 09, 2008 10:16 am ]
gopiter, byłeś dla mnie za szybki
[ Dodano: Sob Sie 09, 2008 10:16 am ]
gopiter, byłeś dla mnie za szybki
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
tylko jeśli to silnik 2E, wszystkie nowsze mają czujnik obrotów wału korbowego i bez sprawnego halla w aparacie zapłonowym mogą jeździć, własnie w trybie awaryjnym.Fahoo pisze:hall odpada na 99%
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
mialem ten sam problem ... okazalo sie ze czujnik halla byl walniety a dokladniej plastik do ktorego zapina sie wtyczke co kable ida do kompa byla peknieta w miejscu mocowania i sie wysuwala przy odpalaniu silnika ... zrobione na patencie kropelki przyklejone do aparatu zaplonowego po wykasowaniu bledow chodzi jak cudo ... tylko pojawil sie kolejny problem ... odciecia zaplonu brak albo przestawione eku ... wkrecalem go do 6800 i nie odcina dalej sie boje ... chyba trzeba znalesc kogos kto mi przeprogramuje eku albo same odciecie zaplonu
Ostatnio zmieniony pt sie 22, 2008 17:53 przez sidhe, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images32.fotosik.pl/185/33a822adee783c38.jpg[/img][/url]
[url=http://www.naglebie.pl][img]http://img153.imageshack.us/img153/2608/banerek.jpg[/img][/url]
[url=http://www.naglebie.pl][img]http://img153.imageshack.us/img153/2608/banerek.jpg[/img][/url]
pisałem już o tym samym przypadku w moim 2E
przyczyną było małe pęknięcie w gumowej rurze dolotowej powietrza
po prostu brał lewe powietrze .
przyczyną było małe pęknięcie w gumowej rurze dolotowej powietrza
po prostu brał lewe powietrze .
Ostatnio zmieniony pt sie 22, 2008 19:24 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie mam doladowania LPG power i nigdy tego nie bede mial czysta benza i to wystarczy ... a odciecie sie znalazlo powiedzialem ze nawyzej silnik przekrece i znalazlo sie przy 7200;]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images32.fotosik.pl/185/33a822adee783c38.jpg[/img][/url]
[url=http://www.naglebie.pl][img]http://img153.imageshack.us/img153/2608/banerek.jpg[/img][/url]
[url=http://www.naglebie.pl][img]http://img153.imageshack.us/img153/2608/banerek.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 350 gości