Max obroty 5100 :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

SHBD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob lis 24, 2007 09:34
Lokalizacja: LEGIONOWO

Max obroty 5100 :(

Post autor: SHBD » sob sie 09, 2008 08:23

Witam mam problem a mianowicie wczoraj zauważyłem że silnik 2.0 8v w moim golfie nie wkręca się do końca w obroty :( Maksymalne jakie obroty teraz mam to 5100 :( zamiast 6100, objawy mam takie jakby odcięcie zapłonu z 6100 przestawiło się na 5100. Do 5100 silnik wkręca sie idealnie zarówno na benzynie jak i na gazie (sekwencja).



gopiter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: gopiter » sob sie 09, 2008 10:13

Najlepiej podepnij auto pod VAG'a.Byc moze komp nalapal bledow i pracuje w trybie awaryjnym.Czasem tez gaziarze ustawiaja wczesniejsze odciecie zaplonu na gazie ale skoro wczesniej bylo ok to to odpada.


Było MK3 - obecnie w trakcie poszukiwań następcy...

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sie 09, 2008 10:15

Dopisz typ silnika. Auto najpierw daj podłączyć pod VAG. Najpewniej poszedł jakiś ważny czujnik i silnik chodzi w trybie awaryjnym. Np spalania stukowego albo halla w aparacie zapłonowym.

[ Dodano: Sob Sie 09, 2008 10:16 am ]
gopiter, byłeś dla mnie za szybki :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob sie 09, 2008 11:11

hall odpada na 99%
pewnie czjnik spalania stukowego
hall daje tylko impulsy gdyby był do kitu auto wogole by nie zagadało bo by dawało iskre nie w tym momencie co trzeba


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sie 09, 2008 11:45

Fahoo pisze:hall odpada na 99%
tylko jeśli to silnik 2E, wszystkie nowsze mają czujnik obrotów wału korbowego i bez sprawnego halla w aparacie zapłonowym mogą jeździć, własnie w trybie awaryjnym.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

SHBD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob lis 24, 2007 09:34
Lokalizacja: LEGIONOWO

Post autor: SHBD » ndz sie 10, 2008 10:33

Dzięki za podpowiedzi. Silnik chodzi już normalnie samo się naprawiło nawet nie wiem co było przyczyną w silniku 2E.



sidhe
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 23:02
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: sidhe » pt sie 22, 2008 17:53

mialem ten sam problem ... okazalo sie ze czujnik halla byl walniety a dokladniej plastik do ktorego zapina sie wtyczke co kable ida do kompa byla peknieta w miejscu mocowania i sie wysuwala przy odpalaniu silnika ... zrobione na patencie kropelki przyklejone do aparatu zaplonowego po wykasowaniu bledow chodzi jak cudo ... tylko pojawil sie kolejny problem ... odciecia zaplonu brak albo przestawione eku ... wkrecalem go do 6800 i nie odcina dalej sie boje ... chyba trzeba znalesc kogos kto mi przeprogramuje eku albo same odciecie zaplonu
Ostatnio zmieniony pt sie 22, 2008 17:53 przez sidhe, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images32.fotosik.pl/185/33a822adee783c38.jpg[/img][/url]
[url=http://www.naglebie.pl][img]http://img153.imageshack.us/img153/2608/banerek.jpg[/img][/url]

zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » pt sie 22, 2008 19:23

pisałem już o tym samym przypadku w moim 2E
przyczyną było małe pęknięcie w gumowej rurze dolotowej powietrza
po prostu brał lewe powietrze .
Ostatnio zmieniony pt sie 22, 2008 19:24 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 22, 2008 21:56

sidhe, ciekawe, nie masz czasem LPG? Bo na nim odcięcia przeważnie brak


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

sidhe
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 23:02
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: sidhe » pt sie 22, 2008 23:57

nie mam doladowania LPG power i nigdy tego nie bede mial czysta benza i to wystarczy ... a odciecie sie znalazlo powiedzialem ze nawyzej silnik przekrece i znalazlo sie przy 7200;]


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images32.fotosik.pl/185/33a822adee783c38.jpg[/img][/url]
[url=http://www.naglebie.pl][img]http://img153.imageshack.us/img153/2608/banerek.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 441 gości