Strona 1 z 1

Prędkość, a obroty.

: śr sie 06, 2008 00:01
autor: Robert KR
Witam forumoVWiczów.I kieruje do was takie zapytanie :hmm:
Dodając zdecydowanie gazu,głównie przy prędkościach 80-100 km/h (niekiedy też przy ostrym ruszaniu) ,obroty skaczą szybko w górę,natomiast autko nie przyspiesza jak należy :crazy: .Dopiero,gdy zdejme nogę z gazu lub trochę go ujme-wtedy dopiero trybi i się zrywa..Jest to podobny efekt do przełączenia w skrzyni automatycznej lub gdy ktoś dodaje gazu,jednocześnie przytrzymując sprzęgło przy ruszaniu :kac:
Silnik KR .. bez LPG ..
Mam na uwadze dwie rzeczy,ale proszę o wypowiedź z waszej strony,bo nie wiem,czy dobrze kombinuje :P
Pozdrawiam ALL :pub:

: śr sie 06, 2008 00:37
autor: prezesik25
1. tarcza sprzęgłowa przypalona/spalona, ślizga się - konieczna wymiana, przy okazji wymiany wymień też zimering wału głównego silnika (po to aby w przyszłości nie odkręcać na nowo skrzyni, łożysko oporowe oraz (jak jest już wytarty) docisk tarczy sprzęgłowej.

2. linka sprzęgła za bardzo naciągnięta, należy popuścić. Sprzęgło powinno brać przy ok. 1/3 wciśniętego pedału.

3. wyciek oleju ze skrzyni lub silnika przez wał korbowy. Olej dostał się na tarczę sprzęgła, która to zaczęła się ślizgać. Jeżeli tarcza będzie jeszcze dość gruba, należy ją odtłuścić benzynką ekstrakcyjną, potem wyczyścić papierkiem ściernym; odtłuścić powierzchnię styku docisku z tarczą; zlikwidować wyciek.

: czw sie 07, 2008 15:26
autor: Majew
Najpierw to sobie sprawdź kable WN,czy Ci nie świecą-bo w przypadku przebicia na nich występuje podobne zjawisko.Ewentualnie wtrysk,czy gdzieś nie leje poza rozdzielacz.Jeśli te rzeczy,będą w porządku-to bierz się za tarcze sprzęgła,jak mówi kolega wyżej.