Strona 1 z 1

Przeplywomierz i rozdzielacz w GX

: wt sie 05, 2008 14:15
autor: OrZ3L
Witam.
to moze od poczatku.
Rozdzielacza nie bylo odkad mam autko ;( , ale cale szczescie udalo mi sie kupic taki sam wierzac w zapewnienia sprzedajacego ze okej.
i tutaj pytanie, bo sam niewiem czy moj byl sprawny poniewaz jak kupielem to chodzil tylko na gazie... na bank rozwalony byl przeplywomierz dzis wzialem sie do roboty i zaczalem krecic, przykrecilem wszystko i teraz pyrka jak swinia nie trzyma obrotow, ba nawet na obroty nie wkreca sie i w moment gasnie, normalnie oczywiscie nie pali ale jak troche rozpedzilem sie wypalilem gaz i przelaczylem na bene to tak sie dzialo.
Jeszcze takie pytanie techniczne jezeli kat zaplonu bylby zle ustawiony ( niemam pojecia czy jest ok bo nie bylo mi dane sprawdzac) ale czy mialby on wplyw na to czy na gazie zapala czy nie.
na gazie oczywiscie od dotkniecia.
i czy to tez moze byc wina komputera ??
Macie panowie jakies foto jak w GXie jest to wszystko podlaczane i jakie powinny byc napiecia i w ktorym momencie moj przeplywomierz to 438 120 162 a rozdzielacz 438 100 116 foto prosze jak by mozna bylo na eaglepl@o2.pl z gory dzieki.
PozdraVWiam.

Sorki ze tak duzo ale ehh chce to w koncu zrobic.

: wt sie 05, 2008 15:48
autor: bugalon
Kilka spraw na początek.

1. Sprawdz co z klapą spiętrzjącą przepływomierza i z iglicą, którą ta klapa naciska. Wyjmij przeplywomierz i zobacz czy tam wszystko dobrze chodzi (klapa nie moze sie zacinac i musi opierać sie na zderzaku) Iglica nie może się zacinać również. To są absolutne podstawy.
2. Sprawdz czy masz szczelny dolot. Nie może być mowy o żadnym lewym powietrzu zasysanym pomiędzy przeplywomierzem a przepustnicą
3. Sprawdź czy sterowniki są właściwie podpięte (masz 2 jeden od zapłonu, drugi od paliwa)
4. Jeśli wszystko w/w jest sprawne to sprawdź cisnienie paliwa na wejściu do regulatora ciśnienia. Powinno byc wyższe niż 6 barów
5. Jeśli dalej nie ma rezultatów to posprawdzaj masy na kolektorze ssącym i silniku i sprawdź czujniki temperatury.

: wt sie 05, 2008 15:57
autor: OrZ3L
1. Sprawdz co z klapą spiętrzjącą przepływomierza i z iglicą, którą ta klapa naciska. Wyjmij przeplywomierz i zobacz czy tam wszystko dobrze chodzi (klapa nie moze sie zacinac i musi opierać sie na zderzaku) Iglica nie może się zacinać również. To są absolutne podstawy.

Przeplywomierz chodzi idealnie, zero zgrzytow, co do milimetra.
zadego stukania dziwnego zadnych oznak niesprawnosci.

2. Sprawdz czy masz szczelny dolot. Nie może być mowy o żadnym lewym powietrzu zasysanym pomiędzy przeplywomierzem a przepustnicą

od wlotu powietrza ze zderzaka do filtra pow., po ta duza rure pow. z przeplywomierza po kolektor zadnych pekniec, uszczerbkow materialu wyglada na ok.

3. Sprawdź czy sterowniki są właściwie podpięte (masz 2 jeden od zapłonu, drugi od paliwa)

wlasciwie to szczerze niemam pojecia co i jak tam powinno wygladac. a czy jak zamienie to stanie sie cos, tak kable byly wczesniej ulozone ze raczej zamianka w gre nie wchodzila bo bylo na styk.

4. Jeśli wszystko w/w jest sprawne to sprawdź cisnienie paliwa na wejściu do regulatora ciśnienia. Powinno byc wyższe niż 6 barów

jak to sprawdzic.
wiem moze smieszne pytanie ale nie kazdy jest mechanikiem.

5. Jeśli dalej nie ma rezultatów to posprawdzaj masy na kolektorze ssącym i silniku i sprawdź czujniki temperatury.

czujnik temp to ten niebieski ??
bo chyba innego niemam.

: wt sie 05, 2008 17:20
autor: Pączek
kolego jak juz zrobisz wszystkie czynnosci te co pisal kolega bugalon, to proponowalbym ten dział... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=98115
nierowne obroty na jałowym- przypadłosc GX-ow

: wt sie 05, 2008 17:28
autor: OrZ3L
ja niemam nierownych, ja mam prykanie...
a ten znam dzial ale dziekuje;)