Brak klaksony pika przekaznik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Thunderwawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: sob maja 20, 2006 19:52
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Brak klaksony pika przekaznik

Post autor: Thunderwawa » pn sie 04, 2008 10:42

Jak w temacie , panowie mam problem jakis czas temu nagle zniknal mi klakson . Do bani sie jezdzi bez trąbienia :helm: na tych gamoni . Rozebralem ten plastk na kierownicy , nie mam zasniedzialych kabli wsio ok jest. Jak dotykalem tym kabelkiem do tego "pola" płytki slysze ze ze skrzyneczki z bezpiecznikami jakies pstrykanie . dotykam kilkanascie razy tej blaszki i dochodzilo to z przekaznika (on jest u samej góry po prawej stronie ma numerek 53 . Sprawdzalem bezpieczniki i wydaje sie ok , wg. tej pokrywki za klakson odpowiada bezpiecznik nr 14 (blower , a oryginalnie frishchluftgeblase ) co jest grane jak to prosto naprawic?



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn sie 04, 2008 10:45

Sprawdź "co" dochodzi do klaksonu. Przekaźnik podaje masę, plus jest na stałe (po bezpieczniku). Sprawdź czy brakuje plusa czy masy. Może też być uwalona sama "trąbka" lub zaśniedziałe styki przy niej.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pn sie 04, 2008 11:30

Thunderwawa na samym klaksonie (trąbce) powinna być śrubka do ustawiania tonu klaksonu, czasami jak klakson niechce trąbić to pomaga pokręcnie tą śrubką w jedną i drugą stronę
Ostatnio zmieniony pn sie 04, 2008 11:31 przez misiek, łącznie zmieniany 1 raz.


:-k ...

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn sie 04, 2008 16:04

Koło akumulatora masz złączkę od klaksonu (między aku a błotnikiem, trochę bardziej w stronę przodu, zamontowane na błotniku) - rozepnij i sprawdź miernikiem, czy po przekręceniu kluczyka pojawia się tam +12V (drugi przedód miernika połącz z masą, np na aku) - jak jest, to podłącz oba kabelki miernika do pinów w tej kostce i naciśnij klakson - powinno tam być napięcie.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 151 gości