pompa paliwa daje 3 Bary a regulator ciśnienia na listwie wtryskowej ma też 3 Bary ...
skutek jest taki że paliwo nie wraca przewodem powrotnym do baku tylko
przelewa sie na zaworze bezpieczeństwa w pompce ..
wydaje mi sie powinno być np tak ze pompa daje 3,5 a zawór ma 3
i wtedy zawór na listwie otwiera się i nadmiar wraca do baku !
to bardzo dziwna rzecz ale jak sprawdzałem to tak jest w książce ustawione fabrycznie .
i co mam o tym myśleć ? a pomki padają .
pompa paliwa ciśnienie o co tu chodzi
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
pompa paliwa ciśnienie o co tu chodzi
Ostatnio zmieniony pn lip 28, 2008 23:01 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.
pompa paliwa ciśnienie o co tu chodzi
bo to jest jakas niescisłosc zawór w pompce to jest zawór tzw bezpieczesctwa(awaryjny) powinien działasc na wieksze cisnienie niz zawór rególacji cisnienia na listwie wtryskowej...moze cos zle zerknąłes
no wlasnie chyba dobrze zerknołem ...
przewody paliwowe są na pewno drożne , sprawdzone dobrze .
ale tym powrotnym nie wraca paliwo do baku ! jest suchy jak pieprz ...
pompka pracuje i cisnienie niby na listwie jest a skoro tak to przelewa sie właśnie na
zaworze w pompce paliwa no bo innej możliwości przecież nie ma .
pompa ma 3 bary a na zaworze (037 133 035C) też jest napisane 3 bary ...???...
ja bym to olał ale mam nieraz taki objaw że silnik na benie gaśnie i kaplica .
trzeba odczekać killkanaście minut i chodzi potem dobrze nieraz kilka dni a nieraz dzień .
Podejrzewam że to jest z tym związane .
Zawór też czyściłem itd i wyglada na sprawny , podciśnienie w wężyku jest itd itp ...
Na szczęście mam gazownie i dlatego nie panikuje jeszcze ale chciałbym wreście się dowiedzieć o co tu chodzi .
przewody paliwowe są na pewno drożne , sprawdzone dobrze .
ale tym powrotnym nie wraca paliwo do baku ! jest suchy jak pieprz ...
pompka pracuje i cisnienie niby na listwie jest a skoro tak to przelewa sie właśnie na
zaworze w pompce paliwa no bo innej możliwości przecież nie ma .
pompa ma 3 bary a na zaworze (037 133 035C) też jest napisane 3 bary ...???...
ja bym to olał ale mam nieraz taki objaw że silnik na benie gaśnie i kaplica .
trzeba odczekać killkanaście minut i chodzi potem dobrze nieraz kilka dni a nieraz dzień .
Podejrzewam że to jest z tym związane .
Zawór też czyściłem itd i wyglada na sprawny , podciśnienie w wężyku jest itd itp ...
Na szczęście mam gazownie i dlatego nie panikuje jeszcze ale chciałbym wreście się dowiedzieć o co tu chodzi .
Ostatnio zmieniony śr lip 30, 2008 00:00 przez zoso8894, łącznie zmieniany 3 razy.
pompa paliwa ciśnienie o co tu chodzi
powiem szczeze ze nie widziałem w zadnym aucie suchego powrotu to lepiej zerknij sobie cisnienie na listwie i w katalogu, bo moze ktos przed toba zmieniał pompke i nie załozył takiej jak trzeba. tak na ludzki rozum skoro konstruktor wymyslił cisnienie robocze 3 bar i ustalił do tego mape wtrysku to jak sie u ciebie nie otiera zawór to znaczy ze jest popsuty albo nie ma tam tyle cisnienia
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zoso8894, to jest trochę inaczej. Regulator ma podłączenie do podciśnienia wezykiem. Pompa zwykle daje sporo więcej ciśnienia niz te nominalne 3 bary.
Teraz jeśli włączysz zapłon, pompa sie uruchamia, to regulator utrzymuje w listwie 3 bary, a co więcej to puszcza na powrót. Po uruchomieniu silnika w węzyku do regulatora pojawia się podciśnienie. To powoduje że ciśnienia w listwie spada do 2,5 bara i takie panuje caly czas podczs pracy silnika. Jeśli jesteś pewien że brak paliwa w powrocie to albo niedrożne weże, albo zatkany filtr benzyny albo pompa do kitu
[ Dodano: Sro Lip 30, 2008 3:34 pm ]
nowy zaworek kosztuje od 160 w Intercarsie, uzywka połowę z tego
Teraz jeśli włączysz zapłon, pompa sie uruchamia, to regulator utrzymuje w listwie 3 bary, a co więcej to puszcza na powrót. Po uruchomieniu silnika w węzyku do regulatora pojawia się podciśnienie. To powoduje że ciśnienia w listwie spada do 2,5 bara i takie panuje caly czas podczs pracy silnika. Jeśli jesteś pewien że brak paliwa w powrocie to albo niedrożne weże, albo zatkany filtr benzyny albo pompa do kitu
[ Dodano: Sro Lip 30, 2008 3:34 pm ]
nowy zaworek kosztuje od 160 w Intercarsie, uzywka połowę z tego
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1. wąż powrotny był sprawdzony z obu końców przedmuchanyPaweł Marek pisze:zoso8894Jeśli jesteś pewien że brak paliwa w powrocie to albo niedrożne weże, albo zatkany filtr benzyny albo pompa do kitu
2. nie mierzyłem ciśnienia paliwa na wężu przy wlocie do listwy wtryskowej ale
po prostu tam sika benzyną tak ze butelke litrową w 15 sekund zapełnie
3. podcisnienie na wężyku przy regulatorze jest, też go nie zmierze ale jest bo czuć.
4. czyli stawiam na regulator
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 122 gości